שייקר חשמלי נייד: 10 שייקרים חשמליים מומלצים לשנת 2024

סיימתם עוד אימון מפרך בחדר הכושר ואתם רוצים לסחוט על המקום מיץ פירות טבעי, לרסק משקה בריאות מפנק או להכין שייק חלבון מזין? אין בעיה, שייקר חשמלי יתמודד בקלות ובמהירות עם כל סוגי השייקים והמשקאות: הוא יעשה את כל העבודה הקשה והמלוכלכת במקומכם ויחסוך לכם המון זמן ומאמץ.

קצרים בזמן? הנה 3 המובחרים:

מוצר מעולה של חברה גדולה ומוכרת. רב באתר "אמזון" עם אלפי תגובות של משתמשים מרוצים.
גילוי נאות: אנחנו מקבלים עמלה קטנה מאמזון על כל רכישה דרך הקישור שלנו.
זהו שייקר חשמלי נייד רב שימושי שיתמודד בקלות עם קרח, ירקות, ופירות קפואים. תוכלו להכין שייק, מיץ או משקה בריאותי טעים עם מרקם עשיר וחלק שתתענגו על כל טיפה שלו.
גילוי נאות: אנחנו מקבלים עמלה קטנה מאמזון על כל רכישה דרך הקישור שלנו.
InstaShaker במקום השלישי
השייקר החשמלי הזה בולט באיכות ההרכבה שלו ומיוצר מהחומרים המובחרים ביותר שמותאמים במיוחד לעבודה עם מזון. הם נטולי BPA ואינם נופלים ברמת הבטיחות שלהם מבקבוקים לתינוקות.
גילוי נאות: אנחנו מקבלים עמלה קטנה מאמזון על כל רכישה דרך הקישור שלנו.

הוא יכול להפוך לחבר הטוב והנאמן ביותר של כל מתאמן ומפתח גוף. אין פלא שאנשים רבים החליפו את השייקר המיושן והמסורתי, עם שייקר חשמלי נייד וקומפקטי שמאפשר לכם ליהנות ממשקה מרענן ובריא במרקם חלק ועשיר בכל מקום ובכל זמן.

המכשירים החדשניים האלה מספקים מגוון רחב של יתרונות ויהפכו את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים ונוחים.

רוצים ליהנות ממשקה הבריאות האהוב עליכם "על הדרך" והרחק מהבית?

שייקר חשמלי יסגור לכם בצורה מושלמת את הפינה הזאת ויאפשר לכם להכין תוך כמה שניות את השייק המועדף עליכם גם באמצע יום העבודה במשרד או כשאתם זקוקים לזריקת מרץ רצינית לפני או אחרי אימון גופני אינטנסיבי. גם כשאתם נמצאים בבית ואין לכם כוח להתעסק עם השייקר הגדול והמסורבל במטבח, תוכלו להכין לעצמכם שייק אישי בלי לשבור את הראש. לא תצטרכו לשקשק בכוח, להזיע, להשפריץ לכל הכיוונים או להתמודד עם גושים מעצבנים. ברשימה המובחרת שלנו תמצאו את המכשירים האמינים והעוצמתיים ביותר שמצטיינים בתפעול פשוט ונטול מאמץ. הם יערבבו, יקציפו וירסקו מגוון רחב של מרכיבים ותוספים!

אחרי שחיממנו מנועים, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהכיר לעומק את השייקרים החשמליים המובחרים והאיכותיים ביותר שתוכלו למצוא בשוק. אז בואו נתחיל לערבב!

תוכן עניינים לצפיה בתוכן העניינים

שייקר חשמלי נייד: 10 השייקרים הכי טובים לשנת 2024

שייקר חשמלי נייד של חברת Hamilton Beach

גילוי נאות: אנחנו מקבלים עמלה קטנה מאמזון על כל רכישה דרך הקישור שלנו.
מארז המוצר מגיע בכמה גרסאות שונות: עם או בלי כוס ערבוב ומכסה נוסף. המכשיר הזה חזק וקשוח מספיק כדי לכתוש קרח להכנת משקאות צוננים, מילקשייקים או מיצים. קיבולת מיכל הערבוב הנשלף עומדת על 415 מ"ל.

תוכלו לנתק אותו בקלות מגוף המכשיר ולקחת אותו איתכם בנוחות מרבית, וגם אפשר לשטוף את הלהבים והמכסה של מיכל הערבוב במדיח כלים. השייקר החשמלי הזה נטול BPA, קומפקטי ולא שוקל הרבה. הוא ישתלב נהדר בשגרת האימונים שלכם ויעזור לכם להפיק מהם את המקסימום.

אם אתם מתגוררים בדירה קטנה וצפופה, הדבר האחרון שאתם צריכים זה עוד גאדג’ט מסורבל ומגושם. המכשיר הזה ממש לא תופס הרבה מקום ותוכלו לאחסן אותו בארון המטבח שלכם. סולם המדידה על מיכל הערבוב יאפשר לכם להשיג טעם זהה ואחיד בכל פעם שתשתמשו במכשיר. תוכל לשים כמות מדויקת של כל אחד מהמרכיבים ולשמור על המינון הנדרש של תוסף החלבון שאתם משתמשים בו.

יתרונת
  • מותג מקצועי ואמין
  • כוס ערבוב נשלפת
  • מתאים לניקוי במדיח כלים
חסרונות
  • המכשיר מגיע ללא סכיני חיתוך

בקו המוצרים הרחב של מותג Hamilton תוכלו למצוא כמה סוגים שונים של שייקרים חשמליים. תוכלו ללכת על גרסה מוקטנת של המכשיר הזה או לבחור בשייקר גדול ועוצמתי מפלדת אל חלד. הגובה של המכשיר הוא 30 ס"מ והוא שוקל בערך 900 גרם כשמרכיבים את כל החלקים שלו.

שייקר חשמלי של InstaShaker

גילוי נאות: אנחנו מקבלים עמלה קטנה מאמזון על כל רכישה דרך הקישור שלנו.
שייקר חשמלי זה מגיע עם מנוע חזק שיכול להתגאות במהירות מרשימה של 16,000 סיבובים לדקה. העוצמה החייתית שלו יוצרת מערבולת חזקה שתבטיח ערבוב אחיד ונטול גושים של כל אבקת חלבון שתשימו בתוכו. תוכלו להתפנק בשייק חלבון טעים וקליל עם מרקם חלק וקטיפתי.

הוא יתדלק את הגוף שלכם בכל מה שצריך לחיזוק, בניית ושיקום השרירים שלכם. המכשיר מופעל באמצעות סוללה נטענת בחיבור USB (כבל טעינה מצורף), ככה שלא תצטרכו להתעסק כל הזמן עם החלפת הסוללות. מנגנון הפירוק וההרכבה של חלקי המכשיר הזה הוא נוח ומהיר במיוחד, מה שהופך אותו לקל ופשוט לניקוי.

השייקר החשמלי Instashaker מגיע עם שנה של אחריות, ככה שתוכלו להשתמש בו בראש שקט וללא דאגות: אתם תהיו מכוסים אם משהו ישתבש או יתקלקל, למרות שספק גדול שזה יקרה, כי השייקר הנייד הזה עשוי מחומרים עמידים וקשיחים שיחזיקו מעמד לזמן רב.

יתרונות
  • מנוע עוצמתי עם מהירות ערבוב של 16,000 סיבובים לדקה
  • הטענה באמצעות חיבור USB
  • נטול BPA
  • ניקוי נוח ומהיר
חסרונות
  • אינו מסוגל לכתוש קוביות קרח או לרסק פירות

קל מאוד לנתק את החלקים השונים של השייקר הזה כדי לנקות אותם בצורה נוחה ויעילה, אבל זה ממש לא אומר שהוא בנוי מחלקים רופפים שיכולים להתנתק בעת השימוש: המכשיר הזה חזק מספיק כדי לשרוד נפילה רצינית. בנוסף, מיכל הערבוב והלהבים ניתנים לשטיפה במדיח כלים.

שייקר חשמלי זה מתאים להכנת משקאות קרים וחמים, אבל הלהבים שלו אינם חזקים מספיק כדי להתמודד עם כתישת קרח או חיתוך פירות. למרות שהוא לא מיועד לריסוק מזון מוצק, הוא יעשה עבודה מושלמת בערבוב אבקות חלבון. לא רק שהוא יהפוך את הכנת שייק החלבון שלכם לקלה ומהירה יותר מאי פעם, אלא שתוכלו להכין אותו בכל מקום ובכל זמן שיתחשק לכם!

שייקר חשמלי נטען של חברת Oberly

גילוי נאות: אנחנו מקבלים עמלה קטנה מאמזון על כל רכישה דרך הקישור שלנו.
השייקר החשמלי הזה יעשה את העבודה במהירות הבזק. קיבולת המיכל שלו עומדת על 385 מ"ל והוא עובד על סוללות נטענות בחיבור USB. טעינה מלאה של המכשיר לוקחת בין שעתיים לשלוש שעות.

אבל אחרי שדאגתם להטעין את המכשיר, תוכלו להשתמש בו 10 פעמים עד שהסוללה תתרוקן. אם אתם זקוקים לזריקת מרץ מהירה לפני או אחרי האימון שלכם, השייקר החשמלי הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

מנגנון הבטיחות שלו ימנע מהמנוע לפעול אם חלקי המכשיר לא נמצאים במקומם הנכון. המכשיר קל מאוד לתפעול והוא עובד בצורה חלקה ויעילה: פשוט תכניסו את המרכיבים הרצויים, תפעילו את המכשיר ותנו לקסם להתרחש. המכשיר מצויד בחיישנים מיוחדים למניעת חימום יתר כתוצאה משימוש אינטנסיבי מדי.

יתרונות
  • תפעול נוח ופשוט במיוחד
  • מופעל באמצעות סוללה נטענת
  • קל משקל
חסרונות
  • טעינה קצת איטית שלוקחת די הרבה זמן

מנוע של 3.7 וולט זה הלב הפועם של המכונה: הוא עוצמתי מספיק כדי להפעיל את סכין הערבול הייחודית שמכילה 6 להבים נפרדים. המכשיר הזה קומפקטי וקל כמו נוצה, מה שאומר שתוכלו לשמור עליו בהישג יד בכל מקום שאתם נמצאים בו.

שייקר חשמלי של PopBabies

שייקר חשמלי של מותג PopBabies

יתרונות:

  • מנוע חזק שמגיע למהירות של 22,000 סיבובים לדקה
  • מיכל ערבוב נשלף שהופך לבקבוק שתייה אישי
  • ללא BPA
  • מארז המכשיר כולל תבנית קוביות קרח

חסרונות:

  • קצת לא נוח לשתות מהבקבוק

סקירה:

המיני שייקר חשמלי הזה מציג שילוב מנצח של קומפקטיות ויעילות. הוא מגיע עם מיכל ערבוב מתנתק שתוכלו להפוך לבקבוק שתייה אישי לאחסון ונשיאת שייק החלבון שלכם. תוכלו לקחת אותו בנוחות מרבית לכל מקום וליהנות משייק חלבון טרי ומזין בזמן הנוח והמתאים עבורכם.

המכשיר מופעל באמצעות 2 סוללות ליתיום שאפשר להטעין דרך חיבור USB. אל תתנו למראה החיצוני להטעות אתכם: למרות הגודל הקטן של המכשיר, מסתתר בתוכו מנוע 7.4 וולט חייתי שמספק מהירות חיתוך מסחררת של 22,000 סיבובים לדקה. זה אומר שהמכשיר הרב שימושי הזה יתמודד בקלות עם כל משימה שתטילו עליו: כתישת קרח, ריסוק פירות קפואים, ירקות וזרעים – הכל קטן עליו.

שייקר חשמלי נייד זה עשוי ממרכיבים קשיחים ועמידים שיבטיחו ביצועים אחידים וטובים לאורך זמן. המכשיר אינו מכיל כימיקלים מזיקים כמו BPA והוא בטוח לגמרי לשימוש. היצרן החליט לפנק אתכם עם מגש קוביות קרח שכלול בחינם בערכת המוצר. מכסה בטיחות מיוחד לסגירה הרמטית אוטם את מיכל הערבוב בצורה מושלמת למניעת דליפות. המיני שייקר חשמלי הזה מתאים להכנת משקאות חמים וקרים.

השייקר הנייד הזה משלב בהצלחה בין עיצוב מגניב, עוצמה מרשימה ונוחות יוצאת דופן. מה עוד אפשר לבקש?

שייקר חשמלי נייד של OrderGo

שייקר חשמלי נייד של מותג OrderGo

יתרונות:

  • קל משקל ונוח לנשיאה
  • מהירות ערבוב של 21,800 סיבובים לדקה
  • עיצוב מיוחד למניעת דליפות ונזילות

חסרונות:

  • קיבולת יחסית קטנה

סקירה:

זה שייקר חשמלי שאתם יכולים לזרוק לתיק האימונים שאתם לוקחים איתכם לחדר הכושר ולשכוח ממנו. כל מה שצריך זה פשוט לשלוף אותו ברגע המתאים, ללחוץ על מתג ההפעלה ותוך כמה שניות יש לכם שייק חלומי. המכשיר הקטן והקשוח הזה ישרוד בקלות חבטות ונפילות, מה שאומר שתוכלו לשמור אותו בבטחה בתיק, בילקוט או במזוודה שלכם בלי שייגרם לו כל נזק.

השייקר הנייד הזה מכיל 6 להבים מפלדת אל חלד איכותית שמסוגלים להסתובב במהירות מרשימה של 21,800 סיבובים לדקה לערבוב וערבול עוצמתי ויעיל. בכל פעם שתזדקקו לאספקה מהירה של חלבון איכותי, תוכלו לערבב את אבקת החלבון שלכם עם פירות וירקות כדי ליצור "שיקוי קסמים" שידאג לתפקוד אופטימלי של השרירים שלכם. תוכלו לסמוך על השייקר הזה שיספק ביצועים אחידים ועקביים בכל פעם שתשתמשו בו. תוכלו להתפנק בשייק מזין עם מרקם חלק ומוקצף במהירות שיא ולא כל מאמץ.

התכולה של השייקר הזה עומדת על 422 מ"ל וטעינה מלאה תספיק ללא פחות מעשרים שימושים! גוף המכשיר בנוי בעיצוב מיוחד למניעת דליפות וכוס הערבוב מגיעה עם איטום סיליקון שימנע מהמשקה שהכנתם לעצמכם לברוח החוצה.

בקבוק השייקר עצמו הוא קל משקל ונוח לנשיאה, והוא מתנתק בקלות מגוף המכשיר. בנוסף, חלקי המכשיר הם נטולי BPA ואפשר לשטוף אותם במדיח כלים.

שייקר חשמלי בצורת מוט Gourmia GBJ190

יתרונות:

  • שייקר מוט לעבודה נוחה ויעילה
  • להבי החיתוך ומוט הערבוב עשויים מפלדה איכותית
  • בקבוק ספורט מקצועי בנפח 500 מ"ל ומכסה הרמטי מצורפים למארז המוצר

חסרונות:

  • המכשיר אינו מסוגל לרסק קרח

סקירה:

מדובר במוצר רב תכליתי שמשלב בין שייקר יעיל ועוצמתי לבין שייקר חשמלי נייד. תוכלו להכין את שייק החלבון האהוב עליכם תוך כמה שניות ספורות ולקחת אותו איתכם בנוחות מקסימלית לחדר הכושר בעזרת בקבוק הספורט הנשלף.

שייקר המוט הידני הזה יהפוך את החיים שלכם במטבח להרבה יותר נוחים ופשוטים. תוכלו להשאיר את מוט הערבוב בבית כשאתם לוקחים את השייקר איתכם לחדר הכושר. זה אומר שתצטרכו להתעסק עם פחות חלקים כשאתם נמצאים מחוץ לבית.

המכשיר מצויד בבורר מהירויות שיאפשר לכם לבחור בין 6 מהירויות שונות, למרות שהמכשיר יכול לעבוד ב-7 מצבי הפעלה שונים. מצב הטורבו העוצמתי ביותר אינו מסומן בצורה ברורה, מה שהופך את כל העניין לקצת מבלבל.

מוט השייקר עשוי מפלדת אל חלד קשיחה ומופעל באמצעות מנוע עוצמתי בעל הספק של 300 וואט שיבטיח מרקם אחיד ומושלם בכל פעם שתשתמשו במכשיר.

כל מוצרי חברת Gourmia עומדים בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר של איכות ובטיחות. המכשיר הזה מגיע עם מגוון רחב של יתרונות שהופכים אותו לאחד מהשייקרים הניידים הטובים ביותר שיש!

שייקר חשמלי נייד PROMiXX 2.0 עם מנגנון מערבולת

שייקר חשמלי נייד PROMiXX מערבולת

יתרונות:

  • מנוע עם מהירות סיבוב של 12,000 סיבובים לדקה
  • עיצוב ארגונומי לנוחות שימוש מרבית
  • אחריות של שנה
  • עשוי מפלדת אל חלד עמידה

חסרונות:

  • השייקר עובד על סוללות AAA רגילות

סקירה:

המכשיר הזה בולט בעיצוב מסוגנן ועכשווי. אבל מתחת לחזות הנוצצת והמבריקה מסתתר מנוע חזק שמגיע למהירות של 12,000 סיבובים בדקה. לא רק שהוא נראה נהדר, אלא שהשייקר הזה הוא גם נוח לנשיאה ופשוט לתפעול! הוא ייכנס בקלות לתיק שלכם ויאפשר לכם ליהנות משייקים טעימים במשרד ובחדר הכושר.

שייקר חשמלי זה הוא נטול סכינים, אבל זה ממש לא פוגע ביעילות שלו. העיצוב הארגונומי שלו מותאם לכף היד ומבטיח אחיזה נוחה ויציבה במיוחד. מנוע עוצמתי שיוצר מערבולת לערבוב מושלם של אבקת החלבון שלכם יספק מרקם חלק ואחיד ללא להבים שתצטרכו לנקות ולתחזק. בקבוק הערבוב הנשלף עמיד בפני ריחות ואינו סופג טעמים. זה אומר שהמשקה שלכם לא יתחיל להסריח עם הזמן. הוא עשוי מחלקים איכותיים ובטוחים לשימוש ללא מרכיבים בעייתיים ומסוכנים כמו BPA ו- DEHP. השייקר החשמלי הזה הרבה יותר שקט וקל משקל משייקרים המצוידים בלהבים. המכשיר נטען באמצעות החשמל ומגיע עם כבל טעינה מיוחד.

תוכלו להכין קוקטיילים, לרסק מזון לתינוקות, להקציף ביצים, ומעל הכל לערבב שייק חלבון מפנק להתאוששות מיידית ומלאה אחרי האימון שלכם. המכשיר הזה קל ונוח במיוחד לניקוי. פשוט תשפכו מים חמים וקצת נוזל כלים לתוך מיכל הערבוב ותפעילו את השייקר: הוא יעשה את כל העבודה הקשה במקומכם ותוך זמן קצר כל הדפנות הפנימיות שלו יהיו נקיות ומבריקות בלי שתצטרכו לצחצח אותן.

ואני בטוח שתשמחו לדעת שהמכשיר הזה מגיע עם אחריות של שנה.

שייקר חשמלי Cozibot לטיולים ונסיעות

שייקל חשמלי נייד של חברת Cozibot לטיולים

יתרונות:

  • מנגנון בטיחות מתקדם
  • טעינה מהירה
  • מכשיר קומפקטי ונייד

חסרונות:

  • יכול לכתוש קוביות קרח קטנות בלבד בגודל של התבנית המצורפת

סקירה:

השייקר הנייד הזה יאפשר לכם להתפנק עם שייקים ומיצים טבעיים גם כשאתם נמצאים רחוק מהבית. העיצוב העתידני והמתוחכם שלו מבטיח נוחות שימוש וניידות מרבית.

הוא ייכנס בקלות למחזיק הכוסות ברכב שלכם, מה שאומר שתוכלו לקחת אותו לכל מקום ולהשתמש בו גם כשאתם בדרכים. הוא מגיע עם תיק נשיאה נוח שיעזור לכם להנות ממנו בנסיעה ובחופשה הבאה שלכם. הגימור המרשים והגוון הירוק הנעים לעין שלו, מעניקים למכשיר מראה מנצח שקשה לעמוד בפניו. אבל העיצוב היפה לא מגיע על חשבון העמידות והקשיחות של המכשיר: הוא יחזיק מעמד זמן רב ויישאר כמו חדש גם אחרי שנים ארוכות של שימוש. שייקר חשמלי נייד זה מציע מגוון רחב של אפשרויות שימוש: ערבוב, ערבול, ריסוק וכתישת קרח. הוא יתמודד עם ירקות, פירות קפואים וזרעים. היצרן מבטיח שהוא ירסק תוך שלושים שניות כל חומר גלם שתזינו לתוכו.

תוכלו להשתמש בו בחדר הכושר כדי לטעון במהירות את המצברים שלכם לאחר עוד אימון קשה ומתיש. תהליך הניקוי שלו נוח ומהיר ביותר. הוא מתפרק בקלות ותוכלו להפריד בין בסיס המכשיר למיכל הערבוב כדי לשטוף אותם באופן ידני בעזרת מים חמים וחומר ניקוי.

למרות הגודל הצנוע של השייקר הזה שהגובה שלו אפילו לא מגיע ל-23 ס"מ, הוא מצויד במגוון פיתוחים משוכללים ומאפיינים מתקדמים לשימוש בטוח ונטול תקלות. לא תוכלו להפעיל את המכשיר בלי מכסה המיכל. חלקי הפלסטיק של השייקר אינם מכילים BPA ובטוחים לגמרי לשימוש, מה שאומר שתוכלו להשתמש בו גם להכנת מזון תינוקות בלי לסכן את הבריאות של הילדים שלכם. הסוללה מוגנת מפני טעינת יתר או התרוקנות מיידית ואטמי סיליקון מיוחדים עוזרים לאטום את המכסה ולמנוע דליפות.

שייקר נייד של מותג BlendJet

יתרונות:

  • ניידות מקסימלית
  • 4 להבי חיתוך
  • טעינה מהירה

חסרונות:

  • אינו מסוגל לכתוש קרח

סקירה:

זה שייקר חשמלי ממוצע שעושה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי. הוא מופעל באמצעות סוללות ומגיע עם מחיר משתלם ואטרקטיבי. 4 להבים יבטיחו ערבוב וערבול אחיד ומהיר של אבקת חלבון ופירות.

המכשיר מגיע עם כבל לטעינת USB, וטעינה מלאה תאפשר לכם להכין מספר מרשים של 8-12 משקאות בריאותיים ושייקים מפנקים. לפחות זה מה שמבטיח היצרן. סכיני החיתוך החדות מפלדת אל חלד עוצמתיות מספיק כדי לערבב בצורה מושלמת אבקות חלבון ומרכיבים רכים. מנגנון פירוק מהיר מבטיח ניקוי נוח ופשוט.

מותג BlendJet הקדיש מחשבה רבה בעיצוב המוצר וערך סקר רחב ומקיף בקרב מתאמנים המשתמשים באופן קבוע בשייקרים חשמליים כדי להבטיח שמבנה המכשיר יענה בצורה מושלמת על הצרכים והדרישות שלהם. מיכל הערבוב מתנתק בקלות והופך לבקבוק בגודל 500 מ"ל. הגודל הקומפקטי שלו, מאפשר להכניס אותו בקלות למחזיק הכוסות בתא הנהג.

המכשיר הזה מגיע עם 3 שנות אחריות. הוא זמין בצבע כחול בלבד ובאתר המושקע של מותג BlendJet תוכלו למצוא מגוון רחב של מתכונים נפלאים לשייקים ומשקאות שיעשו רק טוב לבריאותכם!

שייקר חשמלי של חברת Cusinaid

שייקר נייד של מותג Cusinaid

יתרונות:

  • קל משקל
  • בקבוק ערבוב נשלף בנפח 590 מ"ל
  • קל לתפעול
  • רגליות למניעת תזוזה והחלקה של המכשיר בעת השימוש

חסרונות:

  • לא ברור האם המכשיר יכול לרסק קרח באופן בטוח ויעיל

סקירה:

המכשיר הקומפקטי והנייד הזה מצויד במנוע עוצמתי שמגיע למהירות מסחררת של 24,000 סיבובים לדקה. הוא מגיע עם מיכל ערבוב בקיבולת של 590 מ"ל שהופך בקלות לבקבוק שייקר מקצועי. השייקר הזה פותח בפניכם עולם שלם של אפשרויות בלתי מוגבלות ומאפשר לכם להכין במהירות ובקלות כל משקה בריאותי העולה על דעתכם!

מנגנון בטיחות מיוחד ימנע מהמכשיר לעבוד אם לא הרכבתם כמו שצריך את כל החלקים שלו: התכונה הזאת שימושית ומועילה במיוחד אם גם הילדים שלכם משתמשים מדי פעם במכשיר. השייקר יכבה את עצמו אחרי 2 דקות כדי למנוע חימום יתר שיכול לפגוע במכשיר, אבל, תאמינו לי שהוא יסיים את מלאכת הערבוב, הריסוק והקיצוץ הרבה לפני כן.

מכסה מיוחד מבטיח סגירה הרמטית למניעת דליפות ונזילות. רגליות מיוחדות מבטיחות יציבות מלאה בעת הפעלת המכשיר. הבסיס התחתון של השייקר עמיד בפני חום ומצויד בחיישנים למניעת חימום יתר.

בקבוק השייקר ניתן לשטיפה במדיח כלים ומגיע עם נפח גדול של 590 מ"ל. הוא עשוי מפלסטיק איכותי ללא BPA. בנוסף, מותג Cusinaid מציע אחריות של שנה על המוצר הזה.

איך בחרנו את השייקרים החשמליים שבדירוג?

אילוסטרציה של בחירה בין כמה אפשרויות

חיי הסוללה

גם אם השייקר החשמלי שהחלטתם ללכת עליו הוא נייד, קומפקטי וקל משקל, הוא לא יהיה שווה הרבה בלי מקור כוח אמין ויציב שיאפשר לו לספק ביצועים אחידים ועקביים. איכות ועוצמת הסוללה משחקת תפקיד חשוב ביעילות ונוחות השימוש של המכשיר.

במהלך הכנת הסקירה הזאת בדקתי לא מעט שייקרים חשמליים שונים. שמתי לב שהדגמים הפשוטים והבסיסיים ביותר שמגיעים עם תג מחיר נמוך ואטרקטיבי במיוחד מופעלים באמצעות סוללות AA רגילות. הן מספיקות לתפעול הדגמים המוזלים האלה שלא מגיעים עם אפשרויות מתקדמות ותכונות מתוחכמות, אבל הבעיה שהן מאבדות את העוצמה שלהן בקצב מסחרר. מהר מאוד הן מתחילות לזייף וזה מתחיל להשפיע על הביצועים של השייקר שעובד בחצי הילוך. זה אומר שתצטרכו להחליף את הסוללות האלה לעיתים קרובות מאוד. אז נכון שזאת לא פעולה מסובכת ומורכבת ולא קשה לשים לב כשהסוללה נחלשת ועומדת להתרוקן, אבל זה לא נעים לחזור על הטקס המעצבן הזה ולהחליף את הסוללות כל יומיים. תצטרכו לרכוש כמות אדירה של סוללות, מה שיהפוך את כל העסק להרבה יותר יקר, ועם הזמן זה יגיע לסכום משמעותי שתרגישו היטב בכיס.

רוב השייקרים החשמליים שנכנסו לרשימה שלנו מופעלים באמצעות סוללות נטענות. מדובר בפתרון הרבה יותר יעיל, נוח וחסכוני. תוכלו להטעין אותם במהירות באמצעות חיבור USB. תזכרו שאתם הולכים להשתמש במכשיר הזה באופן יומיומי, ולכן זה יתרון ענק אם תוכלו להטעין אותו בקלות ומהירות בדיוק כמו שאתם עושים עם הסמארטפון או הטאבלט שלכם. עמדות טעינה ושקעי USB הופכים לנפוצים ומקובלים יותר ויותר במרחבים ציבוריים.

חלק מהיצרנים מצאו פתרון מקורי ויצירתי לבעיית הסוללה. במקום לשבור את הראש על הטענת או החלפת הסוללות של המכשיר, מכשירים מסוימים מצוידים במכלי ערבוב נשלפים. תוכלו להכין את השייק שלכם מראש ולקחת אותו לכל מקום בנוחות וקלות מרבית. זה אומר שלא תצטרכו לדאוג שהסוללות יתרוקנו ושהמכשיר לא יעמוד לרשותכם דווקא כשאתם זקוקים לו יותר מתמיד. נחמד לראות שהמותגים השונים מתחשבים בצרכים ובדרישות של הלקוחות ומנסים להכניס חידושים מועילים ושימושיים שהופכים לסטנדרטים מקובלים בתעשייה. כיום, דגמים רבים מצוידים בכוס פנימית מתנתקת שתוכלו לקחת איתכם.

עמידות

כל שייקר חשמלי נייד צריך להתמודד עם אתגר מורכב במיוחד: לשלב בין קומפקטיות וממדים קטנים, לבין גוף עמיד וקשיח שיגן בבטחה על הלהבים הנעים והחלקים הפנימיים של המכשיר. בדירוג שלנו תמצאו כמה מוצרים עם אורך חיים ארוך במיוחד. הם ישרתו אתכם בנאמנות במשך כמה שנים טובות בלי להישחק, להחליד ולהתפרק. תעשו לעצמכם טובה ואל תתפשרו על ההיבט הזה! עדיף להשקיע טיפה יותר כסף בשייקר חשמלי קשיח ועמיד שבנוי מחומרים איכותיים שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חבל שתבזבזו את הכסף שלכם על מוצר נחות וחובבני שתצטרכו לזרוק לפח אחרי חודש. תחפשו שייקר חשמלי איכותי של חברה אמינה ומקצועית עם מוניטין מוכח בתחום. תבחרו במוצר בטוח לשימוש שמגיע עם אחריות.

כשאני מדבר על העמידות של השייקר, אני מתכוון לקשיחות החומרים ורמת האיטום שלהם. השייקרים האיכותיים ביותר מגיעים עם מבנה מיוחד למניעת דליפות, ורוב האנשים יסכימו איתי שאין דבר מבאס ומתסכל יותר מלגלות שכל התכולה של השייקר הנייד שלכם נוזלת החוצה ומשאירה המון לכלוך ובלגן שתצטרכו לנקות. אטמים מסיליקון, מכסים נצמדים עם תופסנים מיוחדים ומיכלי ערבוב מפלסטיק איכותי יעזרו למנוע דליפות.

להבים מפלדת אל חלד הפכו לסטנדרט הבסיסי בתחום השייקרים החשמליים. אבל לפני שתקפצו על המכשיר הראשון שנראה לכם סבבה, תוודאו שעניתם על השאלות החשובות הבאות: כמה זמן הלהבים שלו יישארו חדים ומשוננים? האם אפשר להשחיז את סכיני החיתוך כשהן הופכות לקהות או שצריך להחליף אותן? כמה עולים להבים חלופיים?

תוודאו שבחרתם במוצר איכותי שבנוי להחזיק זמן רב.

קלות ונוחות השימוש

שייקר חשמלי הוא לא המכשיר הכי מסובך לתפעול, אבל חשוב לבחור במכשיר פשוט לשימוש שיענה בצורה מושלמת על הצרכים והדרישות שלכם. כל הקטע עם שייקר חשמלי נייד זאת היכולת ליהנות משייק בריא ומזין בלי להתאמץ, להתלכלך ולעבוד קשה. מומלץ לבחור בבקבוק שייקר מקצועי ואיכותי שיאפשר לכם לקצר תהליכים ולחסוך זמן. מהירות ונוחות הם שם המשחק, ולכן שווה ללכת על שייקר חשמלי שמגיע עם כוס אישית נשלפת, תא אחסון לאבקת חלבון ושנתות מדידה לדיוק מירבי. כשאתם יוצאים מותשים ומורעבים אחרי שקרעתם את עצמכם בעוד אימון משקולות אינטנסיבי, אתם זקוקים למנה אישית של שייק חלבון איכותי שיעזור להתאוששות אופטימלית של השרירים שלכם (בין אם המטרה שלכם היא חיטוב או עלייה במסת שריר). הדבר האחרון שאתם רוצים זה לשבור את הראש על מדידת המינון הנכון של תוסף החלבון וערבוב ידני של השייק.

עוד מאפיין מכריע שחייבים לשים אליו לב זה לחצן הכיבוי וההפעלה. תזכרו שאתם אלה שהולכים להשתמש בשייקר החשמלי ולכן אתם חייבים לבחור במוצר שהוא נוח לתפעול וידידותי למשתמש. חלק מהדגמים מופעלים על ידי לחיצה אחת ונכבים באופן אוטומטי לאחר שביצעו את עבודתם, בעוד שבמכשירים אחרים תצטרכו ללחוץ על המתג כדי שהוא ימשיך לעבוד. חלק מהאנשים פחות מתחברים למנגנון הזה שיכול להיות קצת מעייף ומציק. בשורה התחתונה, אתם צריכים לבחור את המכשיר הנוח והמתאים ביותר עבורכם.

יעילות

זה בלתי אפשרי למדוד או לכמת את ההיבט הזה באופן מדויק ואובייקטיבי, כי הרבה פעמים מידת היעילות של מוצר מסוים תלויה בטעם האישי ובצרכים הספציפיים שלכם.

אם אתם מכינים לעצמכם שייקים ומיצים באופן קבוע, אתם זקוקים לשייקר חשמלי שיתמודד בקלות עם קרח, ירקות, פירות קפואים ואולי אפילו יצליח להתגבר על אגוזים וזרעים. כל שייקר נייד שלא מיועד לצרכים האלה יהפוך לחסר תועלת. חבל שתשקיעו את מיטב כספכם במכשיר שבכלל לא מתאים לשימושים מהסוג הזה – הוא פשוט יעמוד על המדף שלכם ויעלה אבק מבלי שתוכלו להשתמש בו באופן יעיל.

לעומת זאת, אם המטרה היחידה שלכם היא לערבב בקלות אבקות חלבון או תוספים לאחר האימון, אתם יכולים להסתפק בשייקר פשוט ובסיסי. אין כל סיבה שתלכו על שייקר חשמלי מסובך ומורכב יותר עם המון אביזרים מיותרים שאתם בכלל לא צריכים. לא תצטרכו לשבור את הראש על סכיני חיתוך חדות שיכולות להישבר או להתקהות. כל מה שתצטרכו זה בקבוק שייקר חשמלי משודרג שיחסוך לכם את מלאכת הערבוב.

לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, חשוב שהמכשיר שהחלטתם ללכת עליו יהיה מצויד במנוע חזק ואמין ושיהיה אפשר להטעין אותו בצורה מהירה ונוחה. אתם חייבים לבחור בשייקר שיספק את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר שלו ויעמוד במבחן התוצאה. הוא צריך להתמודד עם הכנת המשקה הרצוי על הצד הטוב ביותר בכל פעם שתזדקקו לו.

משקל

כמעט כל השייקרים החשמליים הניידים מצטיינים בקומפקטיות וקלות משקל ומיועדים לשימוש בדרכים ומחוץ לבית.

לא קיים בשוק שייקר חשמלי נייד שהוא כבד

אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים להתעלם מהמשקל של המכשיר שאתם הולכים לקנות. קחו בחשבון שמכשיר מתקדם ומשוכלל יותר שמגיע עם שפע של אביזרים נלווים ותכונות מתקדמות, יהיה תמיד קצת כבד, גדול ומסורבל יותר ממכשירים שמגיעים עם פחות אביזרים נלווים – אין כאן חוכמות. כמובן שזה בכלל לא נורא אם אתם באמת זקוקים לכל התוספות האלה ותצטרכו להתפשר על העובדה שהוא ייקח קצת יותר מקום בתיק שלכם.

אבל אם אתם לא מתכוונים להשתמש במכשיר מחוץ לבית, אז למשקל שלו אין כל חשיבות מיוחדת. במקרה כזה, תבחרו במכשיר עם מיכל ערבוב נשלף שהופך לבקבוק שייקר אישי. הפלסטיק שממנו עשויים השייקרים האלה הוא קל כמו נוצה: אתם בקושי תרגישו את המשקל שלו ותאמינו לי שכוס הערבוב האישית הזאת לא שוקלת יותר מהמשקה שנמצא בתוכה.

מצא את ההבדלים: שייקרים לעומת מעבדי מזון

אילוסטרציה להשוואה בין שני דברים שונים

אם יצא לכם לקנות מכשירי חשמל למטבח, אני בטוח שיצא לכם להיתקל בשייקרים ומעבדי מזון. הם שוכנים על אותו המדף בחנות מוצרי החשמל ורוב האנשים מתבלבלים ביניהם. למרות שהם מיועדים למטרות דומות, לא מדובר באותו המכשיר וחשוב להבין את ההבדלים ביניהם.

שייקרים מיועדים בדרך כלל לערבוב והקצפת נוזלים ואבקות. הם פשוט לא עוצמתיים וחזקים מספיק כדי לרסק ולכתוש מזון מוצק וקשה.

מעבדי מזון הם הרבה יותר חזקים וקשוחים. מדובר בסוס עבודה שיתמודד בהצלחה עם המשימות הקשות והמסובכות ביותר. בזכות מנוע עוצמתי יותר ועיצוב להבים ייחודי, מעבד מזון מסוגל לקצוץ ולרסק זרעים, אגוזים, ירקות וקוביות קרח. הכל קטן על חיית המטבח הזאת שיכולה להתמודד בקלות עם חומרי הגלם הקשים ביותר. חלק ממעבדי המזון החזקים, יכולים אפילו ללוש בצק דביק וגם לשמש להכנת פירה או כל מחית אחרת.

כשזה מגיע לבישול אמיתי, אתם תתקשו להסתדר בלי מעבד מזון. שייקר חשמלי יעשה עבודה מצוינת כשאתם רוצים להכין מיץ, שייק, משקה בריאותי, רוטב או מטבל. הם ילוו בצורה מושלמת כל ארוחה, אבל לבישול המאכלים האהובים עליכם תצטרכו להיעזר במעבד מזון איכותי.

עם זאת, בשנים האחרונות הפערים בין השייקרים הניידים לקרובי המשפחה הגדולים והמסורבלים שלהם הולכים ונסגרים. תוכלו למצוא שייקרים איכותיים ומתקדמים במיוחד שעושים עבודה לא פחות טובה ויעילה ממעבד מזון שתופס פי 2 יותר מקום. הם לא נופלים בהרבה ממעבד המזון המיושן והמגושם ויכולים להסתדר באותה היעילות עם מזון רך ומבושל למחצה. החיסרון היחיד של השייקר זאת התכולה הקטנה שלו שתקשה על הכנה של ארוחה גדולה.

אתם לא חייבים לוותר על בקבוקי שייקר לערבוב אבקות חלבון

אין ספק ששייקר חשמלי מתעלה על שייקר ערבוב רגיל עם כדור קפיץ מבחינת המרקם ומהירות הערבוב: תוכלו להכין בעזרתו תוך כמה שניות שייק חלבון נטול גושים שמצטיין במרקם חלק ועשיר במיוחד. מתאמנים רבים שמסתמכים על שייקר רגיל מתאכזבים לגלות שחצי מאבקת החלבון שקעה בתחתית הבקבוק בלי להתערבב בצורה אחידה בשייק החלבון שהם הכינו לעצמם. אבל לא צריך להספיד מהר מדי את בקבוק הערבוב הישן והטוב.

שייקרים לערבוב אבקות חלבון פחות יקרים משייקרים חשמליים ושייקרים ניידים. אם אתם זקוקים לשייק חלבון פשוט שיסגור לכם את הפינה אחרי אימון משקולות מעייף ואתם לא צריכים מכשיר מתוחכם להכנת משקאות בריאות מורכבים, שייקר רגיל יעשה את העבודה. אז נכון שהוא לא יכתוש קרח, אבל הוא ישמור על שייק החלבון שלכם קר ורענן. ובשורה התחתונה, זה בדיוק מה שצריך מפתח גוף מתחיל שבכלל לא זקוק ליותר מזה.

לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש: שייקר פשוט לא מכיל סוללות שצריך להחליף או לטעון, להבים שיכולים להישבר או להתקהות או חלקים חשמליים שיכולים להתחמם. הוא הרבה יותר פשוט לניקוי ותחזוקה. שייקר ממוצע מורכב מכוס, מכסה לסגירה הרמטית עם פיית שתייה וכדור קפיץ מתכתי לערבוב. זה הכל – כמה חלקים פשוטים שיחזיקו מעמד להרבה זמן. גם אם חס וחלילה השייקר שלכם יישבר או שתאבדו אותו, תוכלו לקנות חדש במחיר זול ומשתלם בהרבה מאשר שייקר חשמלי שיכול להגיע עם תג מחיר גבוה יותר שלא מתאים לכל אחד.

שיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון

אילוסטרציה של דירוג באמצעות גביע זכייה בתחרות

רב תכליתיות

כשבחרתי את המכשירים לדירוג המובחר שלנו, התמקדתי בשייקרים שיצטיינו במשימה אחת בלבד: ערבוב מהיר, חלק ויעיל של אבקת חלבון או כל תוסף כושר אחר במשקה המועדף עליכם. לשאר התכונות והמאפיינים התייחסתי בתור בונוס נחמד, אבל לא נתתי משקל רב מדי לכל הרעש והצלצולים מסביב.

אבל אם כבר החלטתם להשקיע את כספכם בשייקר חשמלי לערבוב מהיר ונטול מאמץ של שייק חלבון, למה שעל הדרך לא תוכלו להשתמש בו למטרות וצרכים נוספים: כתישת קרח, ריסוק ירקות ופירות קפואים, זרעים ואגוזים. אם הצלחתם למצוא שייקר חשמלי מתוחכם ומשוכלל יותר במחיר זהה או דומה לדגם פשוט ובסיסי שמיועד לערבוב משקאות חלבון בלבד, תלכו עליו מבלי לחשוב פעמיים. מדובר במציאה אמיתית שתחליף לכם כמה מכשירים שונים.

קיבולת

אף אחד מבקבוקי השתייה הנשלפים שהופיעו בסקירה שלנו לא הכילו יותר מ-600 מ"ל. קיבולת גדולה יותר תפגע בניידות שלהם ותהפוך אותם לכבדים ומסורבלים מדי. חלק מהדגמים שבדקתי הכילו 354 מ"ל בלבד.

קיבולת קטנה יותר היא לא בהכרח חיסרון. לכל אדם יש צרכים ודרישות משלו וחשוב שתלכו על הגודל המתאים והנוח ביותר לאורח החיים ושגרת האימונים שלכם. בקבוק גדול ומסורבל מדי יכול להפוך למטרד רציני מבחינת אחסון ונשיאה.

תשובות לשאלות נפוצות

כלב מזן קולי עם מבט מופתע אילוסטרציה של שאלה

האם יש חשיבות למספר מהירויות ההפעלה של שייקר חשמלי?

זה תלוי במרכיבים שאתם מערבבים ומרסקים, אבל בגדול לא. כל עוד המכשיר שאתם רוכשים מיועד להכנה של שייק חלבון פשוט לצריכה לפני או אחרי האימון, אין כל חשיבות לכוונון מהירות ההפעלה של המכשיר.

אבל אם אתם מחפשים מכשיר רציני ומתוחכם יותר לשימוש במטבח הביתי שלכם, להיבט הזה יש חשיבות מכריעה. אם אתם רוצים להכין מנות מורכבות או לבשל על פי מתכונים מדויקים, לא תוכלו לוותר על התכונה הזאת.

האם ניתן להשתמש בשייקר חשמלי לערבוב משקאות חמים?

אני לא ממליץ להשתמש בבקבוקי שייקר קטנים ובסיסיים עבור משקאות חמים, אלא אם כן היצרן מציין באופן מפורש שהמוצר מתאים גם למשקאות חמים. חום גבוה מדי יכול להאיץ את השחיקה של החלקים הפנימיים. אם תשפכו קפה לשייקר שלכם, שימו לב שהוא יכול להיצמד לדפנות הבקבוק ולהשאיר טעם לוואי שתתקשו להסיר.

אם המוצר שלכם לא מגיע עם מכסה מיוחד לסגירה הרמטית, אתם עלולים להסתכן בכוויות במקרה שהמשקה יגלוש החוצה. שימו לב שלא כל האטמים והתופסנים במיכלי הערבוב השונים מיועדים לנוזלים חמים: נוזל בטמפרטורה גבוהה עלול לפגוע בחלקים האלה, מה שיוביל לדליפות.

איך עובדים שייקרים חשמליים ללא סכיני חיתוך?

המכשירים האלה מבצעים את עבודתם באמצעות יצירת אפקט של מערבולת. חשוב לזכור שהם מתאימים לערבוב של נוזלים בלבד ואינם יעילים בריסוק ומעיכה של מזון מוצק וקשיח. לא תוכלו לטחון או לקצוץ איתם.

מכשירים מהסוג הזה מצוידים במנוע שבעזרת הרטט והרעידות שלו יוצר מערבולת בתוך מיכל הערבוב. בדרך כלל קיימים להבים קטנים שבדומה לאופן הפעולה של טחנת רוח מסחררים את המים במיכל ויוצרים תערובת אחידה.

בנוסף, הלחץ שנוצר במים הוא מספיק כדי לערבב סבון נוזלי, מה שמקל על הניקוי של מכשירים מהסוג הזה.

האם אפשר לכתוש קוביות קרח קטנות בשייקר חשמלי שאינו מיועד למטרה הזאת?

אתם יכולים לנסות, אבל זה יכול לעלות לכם ביוקר. זה עלול לשרוף את המנוע, לשבור או להקהות את להבי החיתוך ולפגוע באופן חמור במכשיר, אז עדיף ללכת על בטוח ולהימנע מסיכונים מיותרים.

אם אתם מעוניינים במכשיר בסיסי וקטן שיכול להתמודד עם ריסוק קרח אבל לא מתכננים להשתמש בו לעיתים קרובות להכנת מיצים או משקאות בריאות, ייתכן שעדיף ללכת על מכשיר שמגיע עם מגש מיוחד להקפאת קוביות קרח. האביזר הנלווה הזה יאפשר לכם להכין קוביות קרח קטנטנות שהמכשיר יצליח להתמודד איתן.

שמתי לב שכמעט כל המכשירים בדירוג נטולי BPA. במה מדובר ולמה צריך להימנע ממנו?

מדובר בכימיקל בעייתי וידוע לשמצה שנועד לחיזוק והקשחה של פלסטיק. במשך עשורים רבים, ה-BPA נחשב למרכיב נפוץ ומקובל במוצרי פלסטיק רבים. אבל בתחילת שנות האלפיים, החלה להתעורר מודעות ציבורית הולכת וגוברת לנזקים הבריאותיים החמורים שהוא יכול לגרום. מדענים ורופאים שחקרו את ההשפעות השליליות של הכימיקל הזה גילו שהוא לא יציב ויכול לדלוף לחומרים שאיתם הוא בא במגע.

זה אומר שהוא יכול לזלוג למזון ומשקאות או אפילו לחדור לעור שלכם. שורה ארוכה של מחקרים מדעיים מצאו ראיות מוצקות (אך לא הוכיחו באופן נחרץ וחד משמעי) לכך שה-BPA יכול לגרום לבעיות פוריות (עקרות), כמה סוגים של סרטן, מחלות לב, סוכרת מסוג 2, ומחלות חמורות נוספות.

מהסיבה הזאת, יצרנים וצרכנים רבים מעדיפים להתרחק מהכימיקל הבעייתי הזה. בגלל שעדיין לא ברורה מידת החשיפה הבטוחה והלא מזיקה לכימיקל הרעיל הזה, עדיף להימנע מלהשתמש במוצרים שמכילים אותו. הוא נאסר לשימוש בקנדה, סין ובמדינות האיחוד האירופי. בסקירה שלנו תמצאו שייקרים חשמליים איכותיים ללא BPA.

אהבתם את הסקירה שלנו? שמעתם על שייקר חשמלי איכותי שלא מופיע ברשימה? יש לכם שאלות? דברו איתנו בתגובות שלמטה!
איתן לוי
איתן לוי

איתן לוי הוא דמות פיקטיבית של המומחה הכי גדול בעולם לאורח חיים בריא, תוספי תזונה, ויטמינים, וכל מה שקשור לגוף חזק, בריא ואנרגטי.

דברו איתנו בתגובות

השאירו תגובה

ויטה פלוס
Logo