אבקת חלבון סויה: 3 אבקות חלבון סויה מומלצות לשנת 2024

אבקת חלבון סויה תספק לגוף שלכם מנה מכובדת של חלבון מובחר ובריא, ועל הדרך תאפשר לכם להנות גם מרשימה בלתי נגמרת של יתרונות בריאותיים ייחודיים שלא תמצאו באף תוסף חלבון אחר.

עם זאת, הסויה מכילה רכיבים אשר פועלים בצורה דומה להורמונים נשיים, מה שהופך את אבקת חלבון הסויה לאפשרות פחות מתאימה וטובה עבור גברים.

קצרים בזמן? הנה טבלה לסיכום:

NOW Foods Soy הבחירה שלנו
מדובר במוצר פשוט ובסיסי שמספק את הסחורה: הוא נקי מתוספים מלאכותיים ומרכיבים סינתטיים שעדיף להתרחק מהם. רק חלק קטן מאבקות הסויה שתוכלו למצוא בשוק יכולות להתגאות ברכיבים טבעיים ללא הנדסה גנטית ועיבוד תעשייתי, והתוסף הזה הוא אחד מהמוצרים המובחרים האלה. אל תשכחו שמאחורי המוצר הזה עומדת חברת NOW Foods, שהוא אחד מהמותגים המוערכים והמפורסמים ביותר בעולם תוספי התזונה.
Spiru-Tein דל קלוריות
פצצת הבריאות הזאת מצטיינת בהרכב מנצח שמכיל שפע בלתי נגמר של רכיבים תזונתיים חיוניים וערך קלורי נמוך במיוחד. אין ספק שמדובר בתחליף ארוחה מושלם לכל אדם שמנסה לרדת במשקל ולהיפטר משומנים מיותרים.
חלבון סויה ללא גלוטן של BRM תמורה מעולה למחיר
מאחורי המוצר הזה עומדת יצרנית מזון איכותית ולא חברה המתמחה בתוספי תזונה, מה שאומר שהוא מגיע ללא גימיקים שיווקיים והבטחות מפוצצות. אבל, מה שבאמת חשוב זה שהוא עומד בגדול במבחן התוצאה ומספק מנה יפה של חלבון מובחר ובריא.

מעבר להשפעה החיובית על הביצועים הספורטיביים והכושר הגופני שמספקת כל אבקת חלבון ממוצעת, אבקת חלבון סויה יכולה לעזור להפחית את רמות הליפידים (שומנים) בדם, לשפר את התפקוד הקוגניטיבי ולהגדיל את צפיפות העצם בקרב נשים.

אבקת חלבון סויה תעזור באופן מיידי לבניית, שיקום וחיזוק השרירים שלכם, ובמקביל תספק מגוון יתרונות בריאותיים לטווח הארוך. כדי להפיק את מלוא התועלת מהתוסף, חשוב למצוא מוצר איכותי ואמין שיספק את הסחורה.

אז בשעה טובה החלטתם לרכוש תוסף סויה, אבל אין לכם מושג על איזה מוצר כדאי ללכת? הגעתם למקום הנכון. אני הולך להראות לכם את תוספי חלבון הסויה הטובים ביותר שתוכלו למצוא בשוק. הסקירה המקיפה הזאת תקל על ההחלטה שלכם ותחסוך המון ספקות, התלבטויות ואכזבות מיותרות.

אבקות חלבון סויה הכי טובות בעולם לשנת 2024

אבקת חלבון סויה של חברת NOW Foods

אבקת החלבון הזאת מכילה חלבון סויה מבודד ללא שום תוספות מיותרות ולא נחוצות. מדובר במוצר טבעי ללא הנדסה גנטית שישתלב היטב בכל תזונה בריאה ונקייה.

מנת הגשה אחת של המוצר תספק לכם 20 גרם חלבון. במבט ראשוני, זה יכול להיראות כמו כמות די נמוכה ולא מרשימה במיוחד, אבל קחו בחשבון שגם גודל מנת ההגשה של המוצר הזה היא קטנה מהרגיל, ככה שהנתון הזה לא ממש רלוונטי.

מה אנחנו מקבלים?

  • 20 גרם חלבון סויה בכל מנת הגשה (שקטנה מהממוצע בשוק ועומדת על 24 גרם בלבד)
  • חלבון סויה מבודד וטהור שאינו עבר שינוי גנטי
  • ללא הנדסה גנטית
  • מוצר טבעי ופשוט שעושה את העבודה
  • עוזר להתאושש בצורה מהירה וטובה יותר לאחר אימון גופני מאומץ
  • מכיל מעט קלוריות ושומנים
  • תורם לירידה במשקל
  • זמין בכמה טעמים שונים
  • תחליף בשר שמתאים לצמחונים וטבעונים
  • ניתן לרכוש גם אבקה ללא טעם מלאכותי לגמישות שימוש מקסימלית
  • מקור מצוין לחלבון מלא
  • תוסף איכותי המיוצר על ידי מותג ידוע ואמין עם רקורד מוכח בתחום
  • מספק תמורה טובה למחיר שלו

מה מכיל המוצר?

  • 20 גרם של חלבון סויה איזולאט

מדובר באחת מהחברות הוותיקות והמצליחות ביותר בתעשיית תוספי התזונה. היא החלה את דרכה בשנת 1968 ומקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר. המעמד המוביל והניסיון הרב של המותג הזה בתחום תוספי התזונה מאפשר להציע ללקוחות מוצרים איכותיים במיוחד במחירים שפויים ושווים לכל כיס. השם של החברה הזאת הולך לפניה והיא ידועה במקצועיות, באמינות ובאיכות חסרת הפשרות שלה.

אבקת חלבון Spiru-Tein של חברת Nature’s Plus

זה מוצר בריאות חדשני ויוצא דופן שמיועד לספק תחליף בריא ומזין לארוחה רגילה. הוא מכיל הרבה יותר מחלבון סויה בלבד.

ההרכב הייחודי שלו כולל ריכוז גבוה במיוחד של חלבון איכותי מכמה מקורות שונים: חלבון סויה, חלבון אורז וגם חלבון אפונה. בנוסף לכך, הוא מועשר בנבחרת מובחרת של רכיבים מועילים כמו ויטמינים ומינרלים חיוניים, אבקת דבורים (פולן), ספירולינה, אנזימים, ועוד המון דברים טובים שיעשו רק טוב לבריאות שלכם. האבקה הזאת היא חסרת טעם, מה שאומר שהיא תשתלב היטב עם כל מאכל שעולה בדעתכם.

מה אנחנו מקבלים?

  • 14 גרם חלבון במנת הגשה אחת
  • מרכיבי המוצר אינם עברו שינוי גנטי
  • התוסף הזה מספק 100% מהתצרוכת היומית המומלצת של הויטמינים החשובים והבולטים ביותר
  • מועשר במינרלים חיוניים
  • מועשר באנזימים
  • מכיל תוספת של ספירולינה, כולין ורכיבים תזונתיים חשובים אחרים שיספקו מגוון יתרונות בריאותיים
  • תחליף מעולה לארוחה או חטיף בריא שתוכלו לנשנש
  • כל השפע הזה מכיל 99 קלוריות בלבד וישביע אתכם לזמן רב
  • מיוצר על ידי חברה איכותית
  • המוצר קיבל המון ביקורות חיוביות

מה מכיל המוצר?

  • 14 גרם חלבון מובחר שהופק מאפונה, סויה ואורז
  • מועשר בספירולינה, כולין, אבקת דבורים, ושפע רכיבים מועילים ובריאים אחרים
  • כולל תוספת של אנזימים שיקלו על ספיגת המוצר וישדרגו את היעילות שלו
  • מכיל מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים חיוניים

מאז שמותג תוספי התזונה הטבעיים Nature’s Plus החל לפעול בשנת 1972, הוא חרט על דגלו את החזון ליצור תוספי כושר ותזונה יעילים ועוצמתיים מרכיבים טבעיים בלבד. לאורך 45 שנות פעילותה של החברה, היא רכשה לעצמה מוניטין מכובד ואמין, ואי אפשר לפקפק באמינות ובמקצועיות שלה.

אבקת חלבון סויה נטולת גלוטן של מותג Bob’s Red Mill

המוצר הזה מכיל רכיב אחד בלבד: חלבון סויה מבודד. זה הכל. הוא מיוצר על ידי חברת מזון שמתמחה בדגנים, קמחים ומוצרי אפייה שונים. תוסף החלבון הזה עושה עבודה יעילה ללא כל הרעש והצלצולים מסביב.

אם אתם מחפשים מוצר טבעי ואיכותי במחיר נגיש במיוחד, האבקה הזאת היא אחת הבחירות הכי טובות שתוכלו לעשות.

מה אנחנו מקבלים?

  • כל מנת הגשה מספקת 17 גרם חלבון (הגודל שלה קטן וצנוע יחסית)
  • טעם נייטרלי למגוון רחב של שימושים שונים
  • אבקת החלבון מתמוססת באופן מיידי לקבלת שייק חלבון מושלם
  • משתלבת היטב בשייקים, מאפים, דייסת שיבולת שועל, וכו’
  • חלבון סויה טהור ללא תוספות
  • מקור מעולה לחלבון שלם
  • מוצר פשוט ובסיסי ללא תוספות מיותרות
  • כשר
  • מיוצר על ידי חברה מצוינת
  • מוצר איכותי במחיר מציאה

מה מכיל המוצר?

  • 17 גרם של חלבון סויה איזולט (במנת הגשה קטנה)

מי עומד מאחורי המוצר?

חברת Bob’s Red Mill מתמחה בייצור והפצה של קמחים, דגנים וזרעים שונים. היא מחויבת לסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר של מצוינות ומקצועיות, מה שמסביר בקלות את המוניטין החיובי והמרשים שהיא רכשה לעצמה. המוצרים של המותג המצליח הזה מציעים שילוב מנצח של איכות גבוהה ומחיר משתלם.

מה זאת אבקת חלבון סויה?

החלבון ממלא מגוון רחב של תפקידים שונים בגוף: חומר גלם לייצור התאים, נוגדן של מערכת החיסון שמגן עלינו ממחלות וזיהומים, ואנזים שמזרז את התהליכים הכימיים המתרחשים בגוף, וכל זה רק חלק קטן מהרשימה הארוכה.

כמות החלבון הנדרשת עומדת על 0.36 גרם חלבון לכל חצי קילו ממשקל הגוף – מה שאומר שאדם ממוצע ששוקל בערך 70 ק"ג צריך להקפיד על צריכה של 54 גרם חלבון ביום.

עם זאת, מדובר בכמות הנמוכה ביותר שיש לספק לגוף. היא יכולה לעבוד נהדר עבור אנשים רגילים שמנהלים אורח חיים יושבני, אבל חבר’ה שעוסקים בפעילות ספורטיבית ומבלים זמן רב בחדר הכושר זקוקים לכמות גדולה יותר של חלבון.

אנשים רבים מתקשים להשיג את יעדי החלבון שלהם בעזרת התזונה היומיומית והשגרתית שלהם, ולכן כדי לספק לגוף את הכמויות הנדרשות ולמנוע חוסרים, הם נעזרים בתוספי חלבון.

אבקת חלבון סויה מבוססת על חלבון איכותי שמופק מפולי סויה. הצמח הזה מגיע במקור ממזרח אסיה, אבל כיום מגדלים אות בכל רחבי העולם. הסויה קלה וחסכונית לגידול, היא מצטיינת בערך תזונתי גבוה ומכילה כמויות גבוהות של חלבון: כל האיכויות האלה הפכו אותה למזון על פופולרי ומבוקש.

הסויה מככבת באינסוף מוצרי בריאות שונים והפכה למרכיב נפוץ בתעשיית המזון והיא משמשת לייצור טופו, רוטב סויה, חלב סויה וכו’, ומדובר בתחליף מושלם לבשר עבור צמחונים וטבעונים. פולי הסויה עוברים תהליך ייבוש ועיבוד ולאחר מכן מתבצע מיצוי של החלבון שהם מכילים. התוצר הסופי זאת אבקת חלבון סויה שמכילה 20 גרם חלבון במנת הגשה אחת. היא תזין את השרירים שלכם בכמות יפה של חלבון בריא.

מיצוי החלבון בסויה מתבצע בכמה שיטות שונות: בעזרת מים או אלכוהול. קיימות ראיות מדעיות שמצביעות על כך שמיצוי בעזרת מים משאיר ריכוז גבוה יותר של איזופלבונים במוצר הסופי, מה שהופך אותו למועיל יותר מבחינה בריאותית.

בדרך כלל אבקת החלבון משמשת להכנת שייקים או משקאות בריאות, אבל ניתן לצרוך אותה במגוון של דרכים שונות, ותוכלו אפילו להוסיף אותה לתבשילים או מאפים שונים. הנגישות, קלות השימוש והיעילות של אבקת חלבון סויה הפכו אותה לתוסף תזונה פופולרי במיוחד.

התועלת הבריאותית ותופעות הלוואי של אבקת חלבון סויה

הסויה הוא מקור מצוין לחלבון איכותי. אבל מעבר למענה חלבוני נוח וזמין, אבקת חלבון סויה יכולה להציע כמה יתרונות בריאותיים ייחודיים ויוצאי דופן שלא תמצאו בשום תוסף חלבון אחר.

למרות שלא חסרים מקורות טובים לחלבון, כדאי מאוד לשים לב לאבקת חלבון סויה. היא מתעלה על כל השאר באמצעות שילוב מנצח של חלבון מובחר שימקסם את היעילות של אימוני הכושר שלכם ואיזופלבונים שיועילו באופן משמעותי לבריאות ואיכות החיים שלכם.

יתרונות בריאותיים

התועלת הבריאותית של צריכת חלבון סויה ובאופן ספציפי האיזופלבונים שמצויים בו עמדה במוקד המחקר המדעי.

כנראה שמאחורי מגוון היתרונות הבריאותיים של הסויה עומדים מרכיבים טבעיים בשם איזופלבונים. הם מפחיתים את הסיכון למחלות כרוניות רבות.

האיזופלבונים מווסתים את האיזון ההורמונלי בגוף וידועים ביכולות נוגדות חמצון עוצמתיות. כנראה שהאיכויות האלה מסבירות את ההשפעה החיובית שלהם על תפקוד הגוף.

חלבון סויה עשוי להפחית את הסיכון לסרטן. המחקר המדעי גילה קשר בין תזונה עשירה בסויה לסיכון מופחת לסרטן.

מאמר שהתפרסם בשנת 1994 בכתב העת Nutrition and Cancer סקר את הספרות המדעית בנוגע להשפעה של תזונה עשירה בסויה לרמות התחלואה בסרטן גם בקרב בני אדם וגם בקרב בעלי חיים (1).

הממצאים המדעיים מראים שצריכת סויה יכולה להפחית את הסיכון להתפתחות כמה סוגי סרטן שונים. החוקרים משערים שההסבר ההגיוני והמתקבל ביותר על הדעת להשפעה החיובית הזאת הוא הריכוז הגבוה של איזופלבונים בפולי הסויה.

חלבון סויה עשוי להפחית את רמות הכולסטרול והליפידים בדם. מאמר מדעי שהתפרסם על ידי ד"ר ג’יימס אנדרסון וחוקרים נוספים בכתב העת New England Journal of Medicine כלל סקירה מקיפה של המחקרים המדעיים שהוקדשו לבדיקת הקשר בין צריכת חלבון סויה להפחתת גורמי הסיכון להתפתחות מחלות במערכת הלב וכלי הדם (2), כולל רמות הליפידים בדם (ידועים גם בשם טריגליצרידים) וריכוז כולסטרול "טוב" (HDL) וכולסטרול "רע" (LDL).

אנדרסון והעמיתים שלו הגיעו למסקנה שצריכה מוגברת של חלבון סויה עזרה להפחית את רמות הליפידים (שומנים) והכולסטרול הרע והמזיק (LDL) בדם.

הממצאים האלה מדברים בעד עצמם: הצטברו ראיות מדעיות מוצקות ומשכנעות לכך שמעבר לשיפור מדדי הכושר הגופני שלכם בטווח הקצר, אבקת חלבון סויה תחזק את הבריאות שלכם בטווח הארוך.

חלבון סויה עשוי לשפר את הזיכרון שלכם. אחד מהגילויים המפתיעים ביותר בנוגע להשפעה הבריאותית של צריכת האיזופלבון שמצוי בריכוז גבוה בסויה זאת התועלת שלו לזיכרון לטווח הקצר והארוך.

זאת הייתה המסקנה של מחקר מדעי שהתפרסם בשנת 2001 ונערך על ידי חוקרים בקינגס קולג’ בעיר לונדון (3). במסגרת הניסוי, הסטודנטים חולקו באופן אקראי לשתי קבוצות: אחת הקפידה על תזונה עשירה בסויה והשניה צרכה כמויות קטנות של סויה במשך 10 שבועות.

בסוף המחקר, שתי הקבוצות עברו סדרת מבחנים שבדקו את הזיכרון קצר וארוך הטווח שלהם.

החוקרים בדקו באופן עקיף גם את ההשפעה של רמות האיזופלבון על הזיכרון. הסטודנטים ששמרו על תזונה עתירה בסויה צרכו 100 מ"ג איזופלבון ביום, בעוד שהנסיינים שהקפידו על תזונה דלה בסויה צרכו בסך הכול 0.5 מ"ג איזופלבון ביום.

תצטרכו לצרוך כמויות גדולות של אבקת חלבון סויה כדי לספק לגוף שלכם 100 מ"ג איזופלבון, אבל בשוק קיימים תוספי חלבון סויה שמועשרים בכמויות גדולות במיוחד של איזופלבון. הם יספקו לכם את המנה הנדרשת של הרכיב התזונתי המועיל הזה.

תופעות לוואי

הסויה זכתה ליחסי ציבור רעים ותדמית גרועה בגלל היכולת שלה להעלות את רמות האסטרוגן בגוף (הורמון המין הנשי). זה יכול להיות בעייתי במיוחד עבור גברים. זינוק בריכוז ההורמון הנשי יכול להפוך למכשול רציני בדרך למימוש מטרות האימון שהציבו לעצמם גברים רבים. אבל, האם יש אמת בכל הטענות האלה או שמדובר בהשמצות חסרות בסיס?

מאמר שפרסם החוקר Kenneth Setchell מהמרכז לרפואת ילדים בסינסינטי סוקר את הממצאים המדעיים בנוגע לאופן ההשפעה של האיזופלבונים שמצויים בסויה על הגוף. הוא הגיע למסקנה שאופן הפעולה של האיזופלבונים אינו זהה להורמון הנשי אסטרוגן: הם נקשרים לקולטנים של האסטרוגן, אבל שונים באופן מהותי מההורמון הנשי (4).

עם זאת, לא כולם מסכימים עם החדשות הטובות האלה. מחקר מדעי שהתפרסם בשנת 2000 בכתב העת Nutrition and Cancer גילה ראיות לסיכונים בריאותיים של צריכת סויה.

הניסוי שעקב אחר 69 גברים יפנים בדק כיצד צריכה מוגברת של סויה משפיעה על רמות האסטרוגן והטסטוסטרון בדם (5). הממצאים הראו שצריכת סויה מתקשרת לרמות נמוכות של אסטרוגן, אבל גם לרמות נמוכות יחסית של טסטוסטרון.

צריך לקחת בערבון מוגבל את הממצאים המנוגדים והסותרים האלה, כי ייתכן שהם אינם משקפים את המציאות ונובעים מקנה המידה המצומצם של הניסוי.

בכל מקרה, עדיף ללכת על בטוח ולהימנע מסיכונים מיותרים. אם אתם מעדיפים לשמור על רמות גבוהות של טסטוסטרון, כנראה שעדיף לבחור בסוג אחר של אבקת חלבון או להשתמש בתכשירים מיוחדים לחסימת אסטרוגן.

המינון המומלץ

אם אתם משתמשים באבקת חלבון סויה כדי להפיק את המקסימום מהאימונים שלכם, עומדות לרשותכם הנחיות ברורות ומדויקות בנוגע למינון היעיל ביותר. לפניכם מידע מוסמך ועדכני על יעדי החלבון הרצויים שתצטרכו לעמוד בהם:

עבור ספורטאי סיבולת, ההמלצה העדכנית עומדת על 1.2 עד 1.4 גרם חלבון לכל ק"ג בגוף למנה יומית. לעומת זאת, אנשים העוסקים בענפי הכוח (הרמת משקולות ופיתוח גוף) צריכים לקבל באופן יומיומי בין 1.4 ל-1.8 גרם של חלבון לכל ק"ג גוף (6). אם אתם רוצים לקצר תהליכים ולהשיג גוף שרירי וחטוב במהירות הבזק, ייתכן שתרצו לללכת על כל הקופה ולצרוך 2-3 גרם חלבון ביום לכל ק"ג משקל גוף.

לעומת זאת, אם אתם רוצים לנצל את מלוא התועלת הבריאותית של חלבון סויה, הכמות המומלצת לצריכה נמוכה יותר. מחקר שבדק את ההשפעה של צריכת חלבון סויה על בריאות הלב וכלי הדם גילה שהמינון היעיל ביותר עומד על 50 גרם ליום (7).

אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות הבריאותיים שמספק האיזופלבון, תצטרכו להקפיד על צריכה יומית של 50-75 גרם תוסף חלבון סויה שיעזור לכם להשיג שיפור מירבי בתפקוד הקוגניטיבי שלכם.

איך לבחור אבקת חלבון סויה איכותית?

אילוסטרציה של בחירה בין כמה אפשרויות

על מדפי החנויות תמצאו מגוון אינסופי של תוספי חלבון סויה שונים. כדי שלא תלכו לאיבוד במבחר האדיר, החלטתי לעשות סדר בבלאגן ולהראות לכם כמה שיקולים חשובים שיעזרו לכם לבחור את המוצר האיכותי ביותר שלא יאכזב אתכם:

  • כמות החלבון – אחד מהקריטריונים המכריעים ביותר שחייבים לקחת בחשבון זה ריכוז החלבון במוצר. רוב התוספים בשוק מכילים בין 15 ל-25 גרם חלבון במנת הגשה אחת. כשאתם משווים בין כמות החלבון בתוספים שונים, תקחו בחשבון גם את גודל מנת ההגשה. ייתכן שריכוז החלבון שמכיל מוצר מסוים נראה נמוך יחסית רק בגלל שמנת ההגשה שלו קטנה מהממוצע.
  • מרכיבים – אל תשכחו לעבור על הרכב המוצר. כל הפרטים על תווית התוסף אינם נועדו ליופי ולקישוט בלבד. תקדישו כמה דקות מזמנכם כדי לבדוק את מרכיבי המוצר. האם הוא מכיל חלבון סויה בלבד או כולל תוספות שונות? האם מדובר בחלבון סויה מבודד או שהוא הופק בשיטת עיבוד אחרת? תוודאו שהמוצר שהחלטתם ללכת עליו אינו מכיל אלרגנים ורכיבים שאתם רגישים אליהם. תמיד כדאי ללכת על מוצר טבעי וטהור ללא הנדסה גנטית ותוספים מלאכותיים שיכולים להזיק לבריאותכם. כל הפרטים החשובים האלה משחקים תפקיד מרכזי ברמת האיכות, היעילות והבטיחות של המוצר.
  • מותג מקצועי ואמין – תבדקו היטב מי עומד מאחורי אבקת החלבון שאתם שוקלים לקנות. תמיד מומלץ לבחור בחברה ידועה ומנוסה שהשם שלה הולך לפניה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה ליפול על חתול בשק שמייצר מותג אלמוני עם מוניטין מפוקפק.
  • טעם – כמובן שקשה להבין האם אתם באמת מתחברים לטעם של תוסף מסוים לפני שניסיתם אותו. אבל, אם כבר השתמשתם באבקות חלבון לפני כן, אני בטוח שכבר זיהיתם את הטעמים האהובים והמועדפים עליכם. אל תשכחו לעבור על הביקורות וחוות הדעת של משתמשי התוסף כדי להבין אילו טעמים הפכו לחביבי הקהל והשאירו הכי הרבה לקוחות מרוצים. בדרך כלל, ההימור הבטוח והטוב ביותר זה ללכת על טעם פשוט ונפוץ כמו וניל או שוקולד. אולי אפילו כדאי לבחור במוצר חסר טעם שישתלב נהדר בכל מאכל שתכינו לעצמכם.

אבקת חלבון סויה: סיכום ושורה תחתונה

בחורה עושה סימן של לב ומכוונת אותו אל השמש

בשונה מתוספי חלבון אחרים, אבקת חלבון סויה אינה רק משפיעה באופן מוגבל ונקודתי על הביצועים הספורטיביים שלכם, אלא עשויה לשפר באופן משמעותי את הבריאות הגופנית והיכולות הקוגניטיביות שלכם בטווח הארוך.

לתועלת הבריאותית העצומה של פולי הסויה אחראיים רכיבים נדירים ומועילים במיוחד בשם איזופלבונים: הם נמצאים באופן טבעי בצמח הסויה וגם אבקת חלבון סויה מכילה ריכוז גבוה שלהם.

ההשפעה הבריאותית החיובית של הסויה זוכה לגיבוי מדעי. שורה ארוכה של מחקרים מצאו קשר בין צריכת סויה להפחתת הסיכון למחלות לב וסרטן ולשיפור התפקוד הקוגניטיבי. מספיק לצרוך כמות צנועה של חלבון סויה כדי ליהנות בצורה מלאה משפע היתרונות הבריאותיים שלו, מה שאומר שתוכלו לקבל בקלות את הכמות הנדרשת בעזרת אבקת חלבון סויה.

למרות שכל ההפחדות והדאגות בנוגע להשפעה הבעייתית של הסויה על רמות האסטרוגן הן כנראה מנופחות ומוגזמות, ייתכן שספורטאים רציניים וגדולי מימדים צריכים לשקול להשתמש באבקת חלבון ממקור צמחי אחר שתשפיע בצורה אופטימלית על רמות הטסטוסטרון וההישגים הספורטיביים שלהם.

אהבתם את הדירוג שלנו? מכירים אבקת חלבון סויה ששווה לנו לבדוק ואולי להוסיף לכאן? ספרו לנו בתגובות שלמטה!
איתן לוי
איתן לוי

איתן לוי הוא דמות פיקטיבית של המומחה הכי גדול בעולם לאורח חיים בריא, תוספי תזונה, ויטמינים, וכל מה שקשור לגוף חזק, בריא ואנרגטי.

דברו איתנו בתגובות

השאירו תגובה

ויטה פלוס
Logo