בחירת העורכים

מאסל פארם קומבט: אחת מאבקות החלבון הכי משתלמות שיש

אבקת החלבון מאסל פארם קומבט הוא נשק יום הדין במלחמה בשומן המיותר והעודף בגוף שלכם. אבקת חלבון איכותית זו מכילה נבחרת מובחרת של חמישה סוגי חלבון שונים שכל אחד מהם מתאפיין בקצב ספיגה משלו.

השילוב הייחודי הזה תורם לבנייה מהירה, טובה ויעילה יותר של מסת השריר. במקום לצרוך סוג אחד של חלבון, תוכלו להשיג השפעה מאוזנת, רחבה ומקיפה יותר שתענה על כל הצרכים שלכם ותחזיק מעמד לטווח הארוך. במקרה הזה, השלם עולה על סך חלקיו.

בעוד שחלבון מי גבינה נספג במהירות הבזק בגוף וגורם לזינוק מיידי של חומצות האמינו בדם, ההשפעה שלו נקודתית ומוגבלת בזמן. סוגי החלבונים האחרים שמתעכלים בצורה איטית וממושכת, יביאו לשחרור הדרגתי ומתון יותר של חומצות אמינו בדם, אבל ההשפעה החיובית שלהם על בניית תאי השריר תהיה ממושכת יותר.

לכל החגיגה הזאת מצטרפות גם חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA) וגם אנזימי עיכול מיוחדים לספיגה מהירה ויעילה יותר של החלבון. התוצאה היא בניית שריר אופטימלית לאורך כל שעות היום.

הגוף שלכם יקבל את כל מה שנדרש לחיזוק ובניית השרירים ועצירת הנזקים והשחיקה שנגרמת להם. מה עוד אפשר לבקש?

מאסל פארם קומבט: רשימת הרכיבים

אבקת חלבון קומבט של מאסל פארם רשימת רכיבים

אבקת החלבון המובחרת הזאת כוללת לא פחות מחמישה סוגי חלבון וכמה חומצות אמינו שיעשו רק טוב לשרירים שלכם. בואו נעבור על רשימת המרכיבים של המוצר:

  • חלבון מי גבינה מרוכז
  • חלבון מי גבינה מבודד
  • חלבון מי גבינה הידרוליזאט (עבר פירוק באמצעות מים)
  • קזאין מיסלרי
  • גלוטמין (סוג של חומצת אמינו)
  • לאוצין (סוג של חומצת אמינו)
  • ולין (סוג של חומצת אמינו)
  • איזולאוצין (סוג של חומצת אמינו)
  • פרוטאז
  • לקטאז

היתרונות של אבקת החלבון הזאת

אם יצא לכם לנסות אבקת חלבון מי גבינה מבודד אז בטח שמתם לב שההשפעה החיובית שלה מתפוגגת לאחר זמן קצר. לאחר שאתם שותים את השייק אתם מרגישים בעננים, אבל זריקת המרץ שקיבלתם נעלמת במהירות ותוך שעה אתם מרגישים רעבים ויכולים לטרוף כל מה שנמצא במקרר. הסיבה לכך נעוצה במנגנון הפעולה של סוג החלבון הזה: מדובר בצורה נקיה וטהורה של חלבון שנספגת במהירות ובקלות בגוף. במיוחד כשמדובר בגרסה שעברה הידרוליזה (פירוק באמצעות מים), החלבון מגיע במהירות שיא למחזור הדם וגורם לזינוק חד ברמת חומצות האמינו, אבל האפקט הזה מחזיק מעמד זמן קצר והרמות שלהן צונחות באותה המהירות.

התנודות הפתאומיות האלה בריכוז חומצות האמינו מסוגלות להפעיל ולהמריץ את תהליך יצירת החלבון בגוף, אבל ההשפעה הקצרה והחולפת שלהן אינה מאפשרת לתמוך בצורה רציפה וממושכת בבניית, חיזוק ותיקון תאי השריר לאורך כל שעות היממה.

אבקת החלבון קומבט של מאסל פארם פותרת ביעילות את הבעיה הזאת בכך שהיא משלבת בין סוגי חלבון שמצטיינים בקצב ספיגה מהיר כמו חלבון מי גבינה מבודד וחלבון הידרוליזאט שיסגרו את הפינה כשאתם צריכים להתאושש במהירות מאימון מסיבי לחלבוני קזאין שנספגים לאט יותר בגוף ומספקים כמויות מדודות יותר של חומצות אמינו שיתרמו לבניית רקמות השריר שלכם בטווח הארוך.

בנוסף, האבקה מכילה חלבון ביצה (אלבומין) שמתאפיין במהירות ספיגה בינונית, מה שאומר שתהיו מכוסים מבחינת חלבון בכל השלבים שלפני ואחרי אימון הכושר שלכם.

את המאבק הבלתי פוסק בפירוק תאי השריר ישלימו חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA) וחומצת לאוצין שיגבירו את קצב הפקת החלבון בגוף.

איך לצרוך את אבקת החלבון קומבט של מאסל פארם?

על פי הנחיות היצרן, יש לערבב כף מדידה אחת או שתיים ב-240 עד 350 מ"ל מים. כמובן שתוכלו לשחק עם היחסים והכמויות עד שתקבלו את המרקם הרצוי.

תשתו 2-3 שייקים ביום כדי להבטיח שתקבלו את כל כמויות החלבון שאתם זקוקים להן.

שימו לב: יש להתייעץ עם הרופא המטפל שלכם לפני תחילת השימוש במוצר. הקפידו למלא את הוראות השימוש של היצרן שמצוינות על גבי אריזת תוסף החלבון.

האם יש אזהרות מיוחדות בנוגע לשימוש באבקת החלבון?

אם אתם סובלים מאלרגיה למוצרי חלב, כדאי שתחשבו פעמיים בנוגע לשימוש באבקה הזאת. קחו בחשבון שהיא מכילה חלבון קזאין. שני האלרגנים העיקריים והנפוצים ביותר בחלב הם קזאין ולקטוז.

תזכרו שהתוסף הזה לא צריך להיות מקור החלבון היחיד והעיקרי שעליו אתם מסתמכים. תשלבו כמה שיותר מאכלים עשירים בחלבון בתפריט התזונתי היומיומי שלכם ותיעזרו בתוסף הזה כדי להשלים חוסרים או למקסם את תוצאות האימון הגופני שלכם.

 טעמים וגודל האריזה

תוכלו למצוא את אבקת החלבון הזאת במגוון רחב של טעמים שונים:

  • שוקולד חלב
  • שוקולד חמאת בוטנים
  • מאפה קינמון
  • קרם עוגיות
  • מנטה שוקולד צ’יפס
  • תפוז
  • עוגת גבינה עם תות
  • משקה אפרסק
  • טריפל פירות יער
  • וניל
  • קרם בננה

אריזת המוצר מגיעה בגדלים הבאים:

  • 7 מנות הגשה
  • 900 גרם
  • 1.8 ק"ג
  • 4.5 ק"ג

מאסל פארם קומבט: האיכות

אבקת החלבון המשולבת הזאת היא הרבה יותר מסתם גימיק שיווקי שנועד להרשים ולפתות לקוחות: מדובר בקונספט מבריק שעובד במציאות. אם אתם באמת רציניים בנוגע לשיפור הכושר הגופני שלכם, אין כל סיבה שלא תלכו על תוסף החלבון היעיל ביותר שהפך לבחירה המועדפת על מפתחי גוף וספורטאים מקצועיים וחובבים. במקום אפקט נקודתי וצנוע שיימשך חצי שעה, אבקת החלבון הזה תספק לכם מגוון רחב של חומצות אמינו חיוניות שיזרמו לשרירים העייפים שלכם במשך כמה שעות טובות.

יעילות אבקת החלבון

אין ספק שהוקדשה מחשבה רבה בפיתוח המוצר הייחודי הזה שמספק מענה מוצלח ויעיל לכל היבט בבניית ותחזוקת מסת השריר שלכם.

מדובר בתערובת יוצאת דופן של סוגי חלבון איכותיים שמגיעים בכל מהירויות הספיגה האפשריות: מהירה, בינונית ואיטית. תוספת של חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA) תדאג להאיץ ולהמריץ את תהליך ייצור החלבון בגוף.

היא תורמת לבניית תאי השריר בטווח הארוך ומספקת פתרון מיידי לתשישות ולתחושת הרעב שלכם לאחר אימון מפרך, בקיצור, המוצר הרב תכליתי הזה יספק כל צורך ודרישה.

התערובת העוצמתית הזאת של סוגי חלבון שונים עלולה לגרום לבלגן במערכת העיכול של אנשים רגישים יותר שמתקשים בעיכול חלבונים מורכבים.

לכן חברת מאסל פארם התחשבה גם במקרים כאלה ודאגה להוסיף לאבקה אנזימים מיוחדים שיקלו על עיכול החלבון והלקטוז בגוף – מדובר בבונוס נחמד שיעזור למנוע תקלות ותופעות לוואי לא נעימות בעת השימוש באבקה.

האם שווה לקנות אבקת חלבון מאסל פארם קומבט?

אבקת חלבון של מאסל פארם באמצע חדש כושר עם משקולות ושייק

על איכות צריך לשלם. אין חוכמות. בשונה ממוצרים אחרים שכוללים שלושה סוגי חלבון בלבד – חלבון מי גבינה מבודד, חלבון מי גבינה מרוכז וחלבון ביצה (אלבומן), אבקת החלבון הזאת יכולה להתגאות בשילוב מנצח וחסר תקדים של 5 סוגי חלבון שונים.

הביצועים המשופרים והטעם הנפלא גורמים למוצר הזה לבלוט בנוף ועוזרים לו להתעלות על שאר המתחרים בשוק. תאמינו לי שהוא שווה לגמרי כל שקל שתשקיעו בו.

אם יש לכם לו"ז צפוף במיוחד ואתם מבלים זמן רב בעבודה, אז מדובר בבחירה המושלמת עבורכם. תוכלו להאכיל ולחזק את השרירים שלכם בדרך נוחה ויעילה במיוחד – כמה שייקים שתצטרכו לשתות לאורך היום ואתם מסודרים.

מאסל פארם קומבט: סיכום

אם אתם מחפשים אבקת חלבון זולה לשימוש מזדמן, אז אבקת קומבט של מותג מאסל פארם ממש לא בשבילכם. היא נועדה עבור אנשים שלא מתפשרים על איכות וזקוקים לתוסף אמין שהם יוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות.

אם אתם מתאמנים על בסיס קבוע ומנסים להיכנס לכושר, חשוב להציף את הגוף שלכם בהמון חומצות אמינו חיוניות. זה נכון שבעתיים אם אתם מרגישים מותשים אחרי כל אימון ומתקשים לעמוד בקצב המטורף וביעדים הגבוהים והשאפתניים שקבעתם לעצמכם.

אבקת החלבון הזאת יכולה להיות מועילה ושימושית במיוחד במצב כזה: היא תדאג לספק לתאי השריר בגוף שלכם את כל מה שנדרש להם בטווח הקצר והארוך ותשלב בצורה מושלמת בין היתרונות של חלבון מי גבינה איזולאט וחלבונים שנספגים בגוף בקצב איטי יותר כמו קזאין מיסלרי.

יצא לכם לנסות את אבקת החלבון קומבט של חברת מאסל פארם? חושבים שפספסנו משהו? סתם בא לכם לדבר? אנחנו זמינים בתגובות שלמטה!

8.2 ציון סופי
שורה תחתונה

אבקת החלבון קומבט של חברת מאסל פארם מציעה מגוון סוגים של חלבון ורכיבים נוספים שיעזרו לכם לקחת את הביצועים שלכם לרמה הבאה. תשלובת החלבונים שלו נספגת לאורך זמן, מה שמבטיח זמינות של חלבון למשך כמה שעות.

טעם
7.5
מחיר
10
רכיבים
8
אפקטיביות
8.5
מתערבב בקלות
7
מאסל פארם קומבט: אחת מאבקות החלבון הכי משתלמות שיש
מאסל פארם קומבט: אחת מאבקות החלבון הכי משתלמות שיש
איתן לוי
איתן לוי

איתן לוי הוא דמות פיקטיבית של המומחה הכי גדול בעולם לאורח חיים בריא, תוספי תזונה, ויטמינים, וכל מה שקשור לגוף חזק, בריא ואנרגטי.

דברו איתנו בתגובות

השאירו תגובה

ויטה פלוס
Logo