הכי משתלם

אבקת חלבון Nitro Tech: ספינת הדגל של חברת MuscleTech

הפעם נסקר את מוצר הדגל של חברת MuscleTech: אבקת חלבון Nitro Tech. אני בטוח שכולכם מכירים את האמרה המפורסמת: "לא שופטים ספר על פי הכריכה שלו". העצה הזאת נכונה במיוחד בעולם תוספי המזון. כל יצרן טוען שהמוצר שלו הוא הדבר הגדול הבא שישנה את החיים שלכם לעד ויפתור את כל הצרות והבעיות שלכם ברגע אחד. הבעיה היא שברוב המקרים, כל ההבטחות המפוצצות האלה בכלל לא עומדות במבחן המציאות.

הפעם נסקר את מוצר הדגל של חברת MuscleTech: אבקת חלבון Nitro Tech. אני בטוח שכולכם מכירים את האמרה המפורסמת: "לא שופטים ספר על פי הכריכה שלו". העצה הזאת נכונה במיוחד בעולם תוספי המזון. כל יצרן טוען שהמוצר שלו הוא הדבר הגדול הבא שישנה את החיים שלכם לעד ויפתור את כל הצרות והבעיות שלכם ברגע אחד. הבעיה היא שברוב המקרים, כל ההבטחות המפוצצות האלה בכלל לא עומדות במבחן המציאות.

זאת בדיוק התדמית שיצאה למותג MuscleTech: מדובר במכונת שיווק משומנת שלא מפסיקה להמציא גימיקים שיווקיים חדשים ודרכים מקוריות ויצירתיות לדבר ללקוחות. הבעיה היא שהחברה הזאת עושה המון רעש וצלצולים סביב מוצרים בינוניים שמבטיחים הרים וגבעות, אבל מתקשים לספק את הסחורה. הרבה פעמים הסיפור של החברה הזאת הוא כזה: אריזה מושקעת עם עיצוב מגניב ותג מחיר גבוהה מאוד. אבל כשבודקים את המוצר, מתאכזבים לגלות שמדובר באבקת חלבון ממוצעת שלא עומדת בציפיות הגבוהות שיש ממנה ולא מצדיקה את המחיר היקר שלה, ולכל ההבטחות הבומבסטיות והסיסמאות החלולות אין שום כיסוי במציאות.

למרות המוניטין של חברת MuscleTech, החלטתי לתת לה סיכוי נוסף ולבדוק לעומק את מוצר הדגל החדש שלה: אבקת חלבון מי גבינה Nitrotech. למרות שעד עכשיו אבקות החלבון שלה לא הצטיינו באיכות ויעילות יוצאת דופן, אולי המוצר הזה ישנה את השם הבעייתי שצא לחברה ויגרום לכל המבקרים שלה לאכול את הכובע.

מי עומד מאחורי אבקת החלבון Nitro Tech?

המוצר הזה מיוצר ומשווק על ידי MuscleTech אחד מהמותגים הגדולים והדומיננטיים ביותר בשוק תוספי החלבון ותוספי התזונה לספורט. הוא טוען שאבקת Nitrotech מכילה את הרכב החלבון העוצמתי והיעיל ביותר שנוצר אי פעם, וכמובן שבאתר החברה תוכלו למצוא המון ביקורות וחוות דעת שמשבחות ומהללות את המוצר הזה.

הטענות שמופיעות בפרסומות של המוצר:

חברת MuscleTech דואגת לשווק את אבקת Nitrotech בתור מוצר חדשני ופורץ דרך שטורף את כל הקלפים בשוק ומציב רף חדש של יעילות ואיכות. אז האם המותג הזה הצליח לשלוף קלף מנצח מהשרוול ושיחק אותה עם אבקת החלבון הטובה ביותר שתמצאו? לא בדיוק. בואו נבחן האם ההבטחות המנופחות והמוגזמות שמפזר היצרן באמת מחזיקות מים ומתממשות במציאות:

  • עלייה יוצאת דופן במסת השריר: אין שום דבר יוצא דופן וחסר תקדים באבקת החלבון הזו מבחינת התרומה לתהליך בניית תאי השריר, אבל בזכות הקריאטין שהיא מכילה היא באמת משפרת את סינתזת החלבון ומאיצה את קצב תיקון וחידוש רקמות השריר.
  • הרכב החלבון האיכותי והמובחר ביותר: הפורמולה של המוצר באמת ייחודית בזכות מינון מכובד של קריאטין. מדובר במרכיב נדיר למדי באבקות חלבון. אבל, יש סיבה טובה לכך שרוב המותגים נמנעים מלשלב את התוסף הזה באבקות חלבון מי גבינה: הוא יכול לגרום לנפיחות בבטן ולפגוע בתפקוד התקין והמאוזן של מערכת העיכול. בנוסף, מפתחי גוף רבים צורכים קריאטין ממקורות אחרים, ככה שהתוספת הזאת יכולה להיות מיותרת ולגרום לריכוז גבוה מדי של קריאטין בגוף.
  • אבקת החלבון הטעימה ביותר: על טעם ועל ריח אין להתווכח. כמובן שזה תלוי בהעדפות האישיות שלכם. אבל, האבקה הזאת מגיעה במגוון רחב של טעמים שונים, ככה שכל אחד יוכל למצוא משהו שימצא חן בעיניו.

מה מכילה אבקת חלבון Nitro Tech?

הגיע הזמן להכיר מקרוב את המרכיבים העיקריים של אבקת חלבון Nitro Tech:

  • חלבון מי גבינה מבודד (איזולאט): צורת החלבון הזאת נחשבת לטהורה ולמהירה ביותר לעיכול. החלבון מזוקק באמצעות תהליך סינון קפדני שעוזר להסיר לקטוז, כולסטרול ושומנים עודפים. התוצאה היא מוצר עם ריכוז גבוה במיוחד של חלבון שמתאים גם לאנשים בעלי רגישות ללקטוז.
  • חלבון מי גבינה מרוכז: הצורה הגולמית והטבעית של חלבון מי גבינה. מדובר בסוג החלבון הנפוץ ביותר – הוא זול, נגיש וקל לייצור. צורת החלבון הזאת קשה יותר לעיכול והיא יכולה לגרום לנפיחות וכבדות בבטן בגלל נוכחות של לקטוז.
  • לאוצין, איזולאוצין וואלין. מדובר בחומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA). זה תוסף שכיח שנמצא באבקות חלבון מי גבינה רבות, אבל בכמויות קצובות וקטנות יותר מאשר באבקת Nitrotech. הן עוזרות להגביר את ייצור החלבונים בתאי השריר, מה שמבטיח צמיחה מהירה וטובה יותר במסת השריר. כנראה שהתוספת המועילה הזאת עומדת מאחורי ההבטחה של היצרן לבניית שרירים מקסימלית.
  • קריאטין מונוהידראט: אחד מהתוספים הידועים והמבוקשים ביותר בקרב ספורטאים ומתאמנים. צריכת קריאטין לפני האימון מונעת נזק לשריר, מאיצה את ההתאוששות שלו ומגדילה את נפח השריר. הוספת המרכיב היעיל הזה לאבקת Nitrotech משדרגת את היעילות שלה מבחינת פיתוח וחיטוב הגוף.
  • פפאין ועמילאז: אנזימי העיכול האלה ישפרו את ספיגת החלבון בגוף, והם יבטיחו שתפיקו את המירב מאבקת החלבון הזאת. במקום שחלק גדול מהחלבונים באבקה לא ייקלטו בגופכם ויישטפו באסלה מבלי לספק כל תועלת ממשית, פירוק יעיל ומלא של החלבון יבטיח שהוא יגיע לשרירים שלכם ויעזור בבנייתם.

מהם היתרונות של אבקת חלבון Nitrotech?

אז האם חברת MuscleTech סופסוף חרגה ממנהגה ליצור מוצרים נחותים עם הייפ מוגזם ומחיר מנופח? ובכן… כן! נראה לי שהמוצר הזה באמת שבר את המסורת הבעייתית הזאת.

כמובן שההכרזה שמדובר בשילוב החלבונים העוצמתי והיעיל ביותר שנוצר אי פעם זאת הגזמה פרועה שלא צריך לקחת ברצינות (והם ממש לא החברה היחידה שאומרת את הדברים האלה על עצמה), אבל לפחות המותג הזה הצליח לייצר מוצר טוב שבאמת יכול להועיל במשהו לשגרת האימונים שלכם.

ההרכב של האבקה הזאת בהחלט מפתיע לטובה: מעבר לשיעור גבוה של חלבון מרוכז ואיכותי, היא כוללת גם חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAAs) וקריאטין. היצרן באמת לא התקמצן בכמויות של התוספות החשובות והמועילות האלה. הוא שיחק אותה עם הרכב מאוזן שידאג בצורה אופטימלית לשרירים שלכם.

אבקת החלבון הזאת תאפשר לכם להשוויץ בשרירים גדולים וחזקים יותר ותעזור לכם להתאושש במהירות הבזק לאחר כל אימון ופעילות גופנית. אנזימי העיכול פפאין ועמילאז מבטיחים ניצל מירבי של כל גרם חלבון שמכילה האבקה.

האם יש אזהרות מיוחדות בנוגע לשימוש באבקת החלבון?

רוב תופעות הלוואי כתוצאה מצריכת אבקת החלבון הזאת מסתכמות בגזים ונפיחות בבטן. מדובר בתופעה זמנית וחולפת שלא צריך להתרגש ממנה יותר מדי.

הערה חשובה: מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל שלכם לפני תחילת השימוש במוצר.

איך ומתי לצרוך את אבקת החלבון?

היצרן ממליץ לערבב כף מדידה אחת ב-180 מ"ל מים או 2 כפות ב-360 מ"ל מים. תוכלו להשתמש גם בחלב כחוש. תערבבו היטב בכוס זכוכית רגילה או בשייקר.

מומלץ לשתות את השייקים שלוש פעמים ביום: לפני ואחרי האימון ובין הארוחות.

טעמים

כרגע, אבקת החלבון Nitrotech זמינה ב-15 טעמים שונים:

  • שוקולד חלב
  • שוקולד חלב טבעי
  • וניל
  • וניל טבעי
  • תות
  • קרם עוגיות
  • משקה קפוצ’ינו מוקה
  • קינוח מרשמלו סמור’ס
  • עוגת יום הולדת
  • שוקולד מנטה
  • בצק עוגיות שוקולד צ’יפס
  • עוגיות חמאה
  • מרשמלו
  • שוקולד עם אגוזי לוז
  • קוקטייל בננה

גודל האריזה

צנצנת אחת של האבקה מכילה 20 מנות הגשה. זה אומר שהיא תספיק לכם ל-20 יום, כל עוד תלכו על המינון הרגיל ולא תצרכו כמות כפולה.

האם יש תחליף טוב לאבקה הזאת?

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה ראויה במקום אבקת חלבון Nitro tech, אז ההימור הבטוח ביותר זה תוסף חלבון מי הגבינה אופטימום נוטרישן גולד סטנדרט. עם כל הכבוד להרכב המרשים של אבקת חלבון Nitro tech, המוצר הזה מצטיין ברמה יוצאת דופן של איכות.

Optimum Nutrition יודעים דבר או שניים על אבקות חלבון מי גבינה. מדובר באחד מהמותגים הוותיקים והמוערכים ביותר בתחום שזכה בשורה ארוכה של תארים ופרסים. בדומה לאבקת החלבון Nitrotech, גם התוסף של Optimum Nutrition מסתמך על חלבון מי גבינה איזולט ומכיל כמות גדולה של חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA). החיסרון היחיד של אבקת 100% חלבון מי גבינה מבית Optimum Nutrition הוא היעדר קריאטין. אבל אין ספק שהמחיר הנמוך והמשתלם זאת סיבה מצוינת להעדיף דווקא את תוסף "תקן הזהב" של Optimum Nutrition. עם זאת, היתרונות של המוצר הזה לא מסתכמים בתג המחיר שלו. הוא זמין ב-20 טעמים שונים (לעומת 15 בלבד של אבקת Nitrotech) ומכיל פחות תוספים מלאכותיים.

אי אפשר לקבוע באופן גורף וחד משמעי איזה מוצר טוב יותר, אז אל תצפו ממני להכריז על המנצח הגדול בהתמודדות הצמודה הזאת. ההחלטה על המוצר הנכון והמתאים ביותר עבורכם תלויה בתקציב ובמטרות השימוש שלכם (יש אנשים שבוחרים חלבון לפי הטעם, אחרים בוחרים לפי כמות חלבון למנת הגשה, ויש גם מי שמסתכלים רק על המחיר ומחפשים את המחיר הכי זול למנה). אם אתם כבר צורכים קריאטין לפני כל אימון, אז עדיף ללכת על אבקת חלבון מי הגבינה של חברת Optimum Nutrition. אין צורך להגזים עם הקריאטין ולהעמיס כמות גדולה מדי שיכולה להזיק לבריאותכם. אם אתם כבר צורכים אבקת קריאטין, אין כל טעם להשתמש במוצר נוסף שמכיל את התוסף הזה.

חוות דעת של לקוחות שהשתמשו באבקה

כשעוברים על הביקורות שקיבלה אבקת Nitrotech באתרים השונים, מגלים שרוב משתמשי המוצר מרוצים ממנו.

האנשים שניסו את המוצר ציינו לטובה את ההשפעה החיובית שלו. הם דווחו שהם מרגישים פחות כאבים ועייפות בשרירים ומתאוששים בצורה מהירה וטובה יותר בין אימון לאימון.

הפגמים הבולטים ביותר שלקוחות רבים התלוננו עליהם היו טעם לוואי מתכתי או מתיקות יתר, תחושת יובש לאחר צריכת המוצר, וחוסר דיוק בנתוני ההרכב התזונתי של המוצר.

אבקת חלבון Nitro Tech: השורה התחתונה

יש לערבב כף מדידה אחת ב-180 מ"ל של מים או חלב רזה בתוך שייקר חשמלי או בכוס מזכוכית. ניתן לצרוך גם שתי מנות הגשה: תערבבו 2 כפות הגשה ב-360 מ"ל מים, ותוך פחות מדקה תוכלו ליהנות משייק חלבון בריא ומזין. כל מה שצריך לעשות זה לשפוך מים או כל משקה מועדף אחר לשייקר, להוסיף כף של האבקה, לשים מכסה על כוס הערבוב ולנער היטב עד שמתקבלת תערובת חלקה. תוכלו לצרוך את השייק בין הארוחות או לפני ואחרי האימון הגופני שלכם.

ספינת הדגל הנוצצת של חברת MuscleTech אינה אבקת החלבון העוצמתית והיעילה ביותר שאפשר למצוא בשוק, אבל מדובר במוצר די טוב שעושה את העבודה.

אבקת Nitrotech תזין את השרירים שלכם בכמה סוגי חלבון מי גבינה איכותי. מנה הגונה של חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA) תחזק את ההשפעה החיובית של המוצר על התפקוד והביצועים שלכם ותעזור לכם להתאושש בצורה מהירה וטובה יותר לאחר אימון מפרך ואינטנסיבי.

3 גרם קריאטין זאת עוד תוספת מבורכת שלא תמצאו בדרך כלל באבקות חלבון אחרות. אין ספק שמדובר בצעד אמיץ ויוצא דופן של היצרן, אבל הוא ישתלם לכם בגדול. תוכלו ליהנות ממגוון היתרונות של התוסף הזה שימנע עייפות, שחיקה ובלאי של השרירים ויעזור לכם להשיג ביצועים עקביים ואחידים.

רוב התלונות לגבי המוצר לא נוגעות ישירות בתוצאות שהוא מספק, אלא מתייחסות להיבטים טכניים ושוליים יותר של השימוש במוצר, ואם להיות כנים, אז רוב המוצרים בשוק תוספי החלבון סובלים מבעיות דומות.

בסך הכל, אבקת החלבון Nitrotech נותנת תמורה טובה למחיר שלה ומצדיקה את העלות שלה. מדובר בפתרון מושלם עבור אנשים שרוצים לקחת קריאטין כחלק מאבקת החלבון שלהם, מבלי לקנות אותו בנפרד.

7.8 ציון סופי
שורה תחתונה

בסך הכל, אבקת החלבון Nitrotech נותנת תמורה טובה למחיר שלה ומצדיקה את העלות שלה. מדובר בפתרון מושלם עבור אנשים שרוצים לקחת קריאטין כחלק מאבקת החלבון שלהם, מבלי לקנות אותו בנפרד.

טעם
7
מחיר
8
רכיבים
8
אפקטיביות
8
מתערבב בקלות
8
אבקת חלבון Nitro Tech: ספינת הדגל של חברת MuscleTech
אבקת חלבון Nitro Tech: ספינת הדגל של חברת MuscleTech
איתן לוי
איתן לוי

איתן לוי הוא דמות פיקטיבית של המומחה הכי גדול בעולם לאורח חיים בריא, תוספי תזונה, ויטמינים, וכל מה שקשור לגוף חזק, בריא ואנרגטי.

דברו איתנו בתגובות

השאירו תגובה

ויטה פלוס
Logo