אבקת חלבון בקר: 2 אבקות חלבון בקר מומלצות לשנת 2024

הפעם נדבר על אבקת חלבון בקר: תוסף חלבון פחות ידוע, אבל מאוד אפקטיבי.

כפי שיודע כל ספורטאי ומפתח גוף, החלבונים הם אבני הבניין של השרירים, והם חיוניים לבניית וחיזוק רקמות השריר. אם לא תספקו לגוף שלכם מספיק חלבונים, כל השעות הארוכות שאתם משקיעים בחדר הכושר ירדו לטמיון, וחבל שתבזבזו את הזמן שלכם באימונים מפרכים ותזיעו לחינם מבלי לקבל תוצאות ממשיות ולעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם.

תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לספק לגוף את החלבון שהוא צריך, אבל במקרים רבים, הרבה יותר נוח להיעזר בתוסף של אבקת חלבון שיחסוך לכם המון זמן ומאמץ.

מדובר בדרך קלה, נגישה ויעילה להגביר באופן משמעותי את צריכת החלבון שלכם בלי להעמיס על הגוף הרבה קלוריות. זה אומר שתוכלו ליהנות מאספקה רציפה ומתמשכת של חלבון איכותי בלי לצבור קילוגרמים מיותרים. במקום לשבור את הראש על בישול של מנות מורכבות, תוכלו להכין תוך דקה שייק חלבון בריא ומזין ולשתות אותו "על הדרך": כשאתם יוצאים עייפים ומורעבים מעוד אימון אינטנסיבי, הוא יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

על מדפי החנויות תמצאו מגוון אינסופי של אבקות חלבון מסוגים שונים, ואין ספק שהתוסף הפופולרי והמבוקש ביותר הוא חלבון מי גבינה. למרות שהוא גנב את ההצגה ומושך אליו את אור הזרקורים, זה ממש לא אומר שצריך להתעלם משאר סוגי אבקות החלבון. במאמר הזה נדבר על תוספי חלבון שהופקו מבשר בקר. למרות התדמית שיש לבקר בתור מקור לחלבון, מדובר במקור מצוין לחלבון עם שלל יתרונות בריאותיים.

אבקות חלבון בקר הכי טובות לשנת 2024

הגיע הזמן לשים סוף לכל הדעות הקדומות והאמונות הטפלות שנקשרו לחלבון המגיע מבשר בקר. למרות כל ההשמצות, מדובר במענה חלבוני יעיל ובריא שמתאמנים רבים נוטים לפספס. במקום ללכת אחרי העדר ולעשות את הבחירה המובנת מאליה – אבקת חלבון מי גבינה, כדאי לשים לב לאבקת חלבון מבשר בקר. במאמר הזה אתם הולכים להכיר את תוספי חלבון הבקר האיכותיים והטובים ביותר שאפשר למצוא בשוק. מדובר במוצרים מובחרים עם יעילות מוכחת שזכתה לגיבוי מדעי. הם יספקו את הסחורה ויעזרו לכם להפיק את המירב ממשטר האימונים שלכם. אז בואו נכיר מקרוב את שני התוספים היעילים האלה שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

חשוב לציין: אנחנו מעדכנים את הדירוג שלנו על בסיס קבוע עם אבקות חלבון בקר איכותיות לפי 2 קריטריונים: האיכות של המוצר, ומוצרים שעושים משלוחים לארץ.

אם אתם חסידים ומעריצים של תזונת "פליאו" ואוכלים המון בשר, אז מדובר בתוסף החלבון המושלם עבורכם. הוא מופק מבשר הבקר האיכותי ביותר שיש וכולל תוספת של פרוביוטיקה יחד עם גלוטמין מאוד איכותי.

מה אנחנו מקבלים?

  • 23 גרם חלבון מובחר
  • משתלב היטב עם תזונת פליאו
  • תוספת של פרוביוטיקה
  • שילוב של ממתיק טבעי- עלה סטיביה אורגני
  • מוצר נטול סוכר
  • ערך קלורי נמוך
  • חלבון איכותי במיוחד

מרכיבים:

  • 23 גרם של חלבון מבשר בקר
  • תוספת של רכיבים פרוביוטיים שמעניקים מגוון של יתרונות בריאותיים

מי עומד מאחורי המוצר?

תזונת הפליאו (האדם הקדמון) סחפה את העולם בשנים האחרונות והפופולריות שלה צוברת תאוצה גם בישראל. אם הדיאטה הזאת מדברת אליכם, כדאי מאוד שתכירו את מותג Julian Bakery – יצרן תוספי הפליאו הגדול בעולם. הוא ידוע במחויבות שלו לסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות ואיכות. מוצרי החברה נטולי גלוטן ולא עברו הנדסה גנטית, ככה שתוכלו להשתמש בהם בראש שקט ובלי דאגות. החברה מתמחה בייצור מוצרי מזון טריים וארוזים, תוספי תזונה ומוצרי בריאות ידידותיים לתזונת פליאו. המטרה של החברה היא לתמוך באורח חיים בסגנון פליאו ולהגביר את המודעות אליו בכל רחבי העולם.

אבקת חלבון בקר של MuscleMeds

אבקת חלבון בקר איזולט קרניבור של MuscleMeds

מנת הגשה אחת של האבקה הזאת תזין את השרירים שלכם ב-20 גרם של חלבון בקר איכותי. המוצר הזה פותח במיוחד לספורטאים ומרימי משקולות והוא עונה בצורה מושלמת על כל הצרכים והדרישות שלהם.

הוא ידאג לתמיכה בבניית שרירים מקסימלית ויעזור לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר. קשה להתחרות בהרכב העוצמתי והיעיל שלו: ריכוז גבוה במיוחד של קריאטין (פי 20 מהכמות שמצויה באופן טבעי בבשר בקר), חומצות אמינו מסועפות שרשרת ורכיבים מיוחדים לוויסות רמת החנקן בגוף. וכל השפע הזה מגיע ללא סוכר, שומן או כולסטרול. מה עוד אפשר לבקש? אם אתם מחפשים אבקת חלבון בקר איכותית ואמינה, מדובר בבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות.

מה אנחנו מקבלים?

  • 23 גרם חלבון בקר בכל מנת הגשה
  • מגוון רחב של שחקני חיזוק מועילים לביצועים משודרגים: קריאטין, חומצות מסועפות שרשרת, גלוטמין וחומצה אלפא קטו-גלוטרית (AKG)
  • מוצר מתקדם וחדשני שמצטיין ביעילות מירבית
  • קיבל המון ביקורות טובות וחוות דעת חיוביות
  • מוצר איכותי במחיר שווה לכל כיס
  • תוסף נטול לקטוז

מרכיבים:

  • 23 גרם של חלבון בקר מבודד (איזולט) שעבר הידרוליזה
  • תוספת של חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA), גלוטמין, קריאטין, ועוד המון חומרים מועילים שיעשו רק טוב לשרירים שלכם

מי עומד מאחורי המוצר?

חברת MuscleMeds היא אחת מהחלוצות והמצליחות ביותר בתעשיית אבקות החלבון. כשהחברה שנוסדה בשנת 2008, הציגה לראשונה את אבקת חלבון הבקר שלה, המוצר זכה להצלחה מיידית ושבר שיאי מכירות. גם כיום, חברת MuscleMeds שומרת על מעמדה המוביל בשוק תוספי החלבון. היא לא נחה על זרי הדפנה וממשיכה ליצור מוצרים מהפכניים ופורצי דרך שזוכים להצלחה מסחררת וכובשים את קהל הספורטאים והמתאמנים.

מה זאת אבקת חלבון בקר?

בקר מסתכל למצלמה

במהלך פעילות גופנית, תאי השריר נהרסים ולכן חשוב לצרוך כמויות גדולות של חלבון שיאפשרו להשתקם בצורה אופטימלית לאחר כל אימון וימנעו ירידה במסת השריר (1). החלבון בונה את השרירים שלכם, ואתם צריכים לאכול כמה שיותר ממנו כדי לפתח שרירים חזקים ומרשימים. החדשות הטובות הן שזה קל יחסית לצרוך מספיק חלבון דרך התזונה השגרתית שלכם.

כדי לתדלק את הגוף שלכם בכמויות החלבון הנדרשות, תוכלו להיעזר באבקת חלבון בקר שתחסוך לכם המון זמן ומאמץ. מדובר בחלבון מבודד שמופק מבשר בקר או מוצרי לוואי שלו, אבל בניגוד לדעה הרווחת, מדובר בהרבה יותר מסתם אבקת בשר.

הגיע הזמן לפזר את הערפל סביב המוצר הזה ולהבין פעם אחת ולתמיד בדיוק במה מדובר.

תהליך ייצור חלבון הבקר מתחיל מבידוד מולקולות החלבון משאר מרכיבי הבשר האדום בעזרת תהליך מיצוי מורכב וקפדני. התוצאה היא חלבון נקי וטהור ללא שומן רווי וכולסטרול שיכולים לפגוע בבריאותכם.

בשר בקר הוא מקור מעולה לחלבון איכותי ושלם. הוא כולל את כל חומצות האמינו הנדרשות לתפקוד מאוזן ותקין של הגוף. הבעיה היא שבשר בקר מכיל גם כמויות גדולות של שומנים וכולסטרול שיכולים לסכן את בריאותכם.

מהסיבה הזאת חשוב להגביל את צריכת הבשר האדום ולהימנע מלאכול אותו בכמויות גדולות. אבקת חלבון בקר פותרת את הבעיה הזאת ומאפשרת ליהנות מהטוב שבשני העולמות: מנה הגונה של חלבון איכותי ועשיר שמופק מבשר בקר ללא רמות גבוהות של כולסטרול ושומן רווי שידועים בהשפעות הבריאותיות השליליות שלהם.

הדרך הטובה ביותר להמחיש את ההבדל בין בשר בקר מבושל לאבקת חלבון בקר היא להשוות את ההרכב התזונתי שלהם.

שימו לב: לפני שנמשיך, אני חייב להדגיש נקודה חשובה במיוחד. תוסף חלבון אינו אמור להחליף לגמרי את התזונה השגרתית שלכם. חשוב שתזכרו שהמקור הטוב והאיכותי ביותר לחלבון הוא מזון מוצק.

115 גרם של בשר בקר טחון (קציצת המבורגר) מכיל בקירוב (2):

  • 243 קלוריות
  • 17 גרם שומן (26% מהתצרוכת היומית המומלצת)
  • 6 גרם שומן רווי (33% מהתצרוכת היומית המומלצת)
  • 77 מ"ג כולסטרול (26% מהתצרוכת היומית המומלצת)
  • 21 גרם חלבון

לעומת זאת, מנת הגשה אחת של אבקת חלבון בקר (1-2 כפות מדידה, תלוי במוצר) מכילה:

  • 110 קלוריות
  • 0 גרם שומן רווי
  • 0 מ"ג כולסטרול
  • 24 גרם חלבון

הנתונים האלה מדברים בעד עצמם. יש הבדל עצום בין בשר בקר רגיל לאבקת חלבון בקר מבחינת כמויות השומן והכולסטרול והערך הקלורי. כף מדידה אחת של אבקת חלבון מכילה יותר חלבון מאשר בשר בקר טחון ללא שומן רווי וכולסטרול וכל זה בפחות ממחצית הקלוריות.

מהם יתרונות השימוש והתועלת הבריאותית של אבקת חלבון בקר?

אם אתם מחפשים תוסף חלבון יעיל ופשוט לשימוש שיעזור לכם לבנות ולתחזק מסת שריר בריאה ורזה בלי לעלות באחוזי השומן, אז אבקת חלבון בקר זאת הבחירה הנכונה עבורכם. לפניכם רשימה של כמה מהאיכויות הבולטות ביותר של תוסף חלבון בקר:

  • מקור מצוין לחלבון איכותי
  • מכיל את כל 9 חומצות האמינו החיוניות
  • מגביר את ייצור החלבון בגוף
  • זמינות ביולוגית גבוהה- נספג ביעילות בגוף
  • עשיר בשפע ויטמינים ומינרלים חיוניים
  • מעניק תחושת שובע ממושכת- בשורה מצוינת לכל מי שרוצה לרדת במשקל
  • מגיע במחיר נגיש ושווה לכל כיס

מדובר במקור מעולה לחלבון מאוזן ומלא שמכיל 9 חומצות אמינו חיוניות שהגוף אינו מסוגל לייצר בכוחות עצמו (3). חומצות האמינו הן אבני הבניין הבסיסיות של החלבון הן נחוצות למניעת דלדול, בלאי והרס של תאי השריר שיכולים להיגרם כתוצאה ממחסור בחלבון. בנוסף, חומצות האמינו ממלאות תפקיד חשוב בשורה ארוכה של תהליכים ותפקודים בגוף, מה שאומר שחייבים לקבל כמויות מספיקות שלהן מהתזונה היומיומית שלנו.

אם עדיין לא נפל לכם האסימון, חשוב שתפנימו שחלבון בקר הוא אחד מסוגי החלבון המובחרים והמשובחים ביותר. הוא מצטיין בזמינות ביולוגית גבוהה – מה שאומר שהוא נספג ביעילות בגוף שמסוגל להפיק את המירב ממנו ולנצל אותו לצרכיו השונים בלי שהוא יתבזבז לחינם (4).

גם המחיר של אבקות חלבון בקר מפתיע לטובה. העלות שלהן הרבה יותר נמוכה לעומת בשר בקר רגיל. במקום לעמוד בתור אצל הקצב ולבזבז זמן ומאמץ על הבישול שלו, תוכלו ליהנות מחלבון מובחר שמכיל בשר בקר בדרך נוחה ופשוטה במיוחד. כשאתם זוללים סטייק עסיסי, מעבר למנה מכובדת של חלבון איכותי, אתם הולכים לקבל בעסקת חבילה גם רמות גבוהות של כולסטרול ושומן רווי. רוב אבקות חלבון הבקר הן גרסה בריאה יותר שתאפשר לכם להפיק את מלוא התועלת מהחלבון האיכותי הזה בלי לצרוך כמויות גדולות ומזיקות של כולסטרול ושומנים, ככה שתוכלו להשתמש בתוסף הזה מבלי להגזים עם כמויות השומן ולצבור קילוגרמים עודפים.

עוד יתרון חשוב של חלבון בקר זאת העובדה שהוא נטול לקטוז. בניגוד לאבקות חלבון טרנדיות ופופולריות אחרות שמיוצרות ממוצרי חלב (כמו אבקת חלבון קזאין או מי גבינה), הוא מתאים לגמרי גם לאנשים רגישים לחלב וצריכים להימנע ממנו. תוכלו לצרוך בראש שקט וללא דאגות תוסף חלבון בקר, גם אם אתם אלרגיים למוצרי חלב, ובטח תשמחו לדעת שרוב המוצרים האיכותיים ביותר הם גם נטולי גלוטן ולא עברו הנדסה גנטית!

למרות התועלת הרבה של אבקות חלבון לבניית וחיזוק השרירים, הן יכולות לפגוע "בבטן הרכה" שלכם ולגרום לגזים ולנפיחות. החדשות הטובות הן שבהשוואה לסוגי חלבון אחרים, אבקות חלבון בקר אינן גורמות בדרך כלל לבעיות ואי נוחות במערכת העיכול. אם צורות אחרות של אבקת חלבון גרמו לבלאגן במערכת העיכול שלכם, כדאי מאוד שתנסו לצרוך אבקת חלבון בקר.

למי יכול להועיל תוסף חלבון בקר?

גבר ואישה בחדר כושר שמשתמשים עם אבקת חלבון בקר
  • ספורטאים: אין ספק שספורטאים זקוקים לכמויות גדולות יותר של חלבונים מאשר אדם ממוצע שמעביר את רוב זמנו בעבודה מול המחשב במשרד. למרות שהמינון המדויק שנוי במחלוקת, כל המומחים מסכימים פה אחד שאנשים שעוסקים בפעילות גופנית מאומצת צריכים לצרוך הרבה יותר חלבון מאשר בני אדם שמנהלים אורח חיים יושבני. כמובן שעל הנייר ניתן להגיע ליעדי החלבון שלכם באמצעות התזונה היומיומית שלכם, אבל זה יכול להפוך למשימה מורכבת ומאתגרת במיוחד שאנשים רבים מתקשים לעמוד בה. בנוסף, חלק מסוגי המזון שעשירים בחלבון מכילים מרכיבים תזונתיים הרבה פחות בריאים, מה שהופך צריכה מוגברת שלהם לבעייתית ומסוכנת. אבקת חלבון בקר זה תחליף בריא וחסכוני לסטייק שומני ויקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו.
  • מרימי משקולות: כל ספורטאי שמקפיד על משטר יומיומי של אימוני כוח או סיבולת לב ריאה מאומצים חייב להיעזר בתוסף חלבון. אבקת חלבון מי גבינה הפכה לבחירה המועדפת על מפתחי גוף ומרימי משקולות בזכות קצב הספיגה המהיר שלה בגוף, אבל גם תוסף חלבון בקר יכול להתגאות בעיכול קל ומהיר. מהבחינה הזאת הוא לא נופל בהרבה מחלבון מי גבינה, ובמקרים מסוימים יכול אפילו להתעלות על התוסף הפופולרי. אם אתם רוצים להתאושש בצורה מהירה וטובה יותר לאחר עוד אימון גופני מפרך, שייק חלבון יעשה את העבודה. מדובר בזריקת מרץ מושלמת שתעזור לכם למלא את המצברים שהתרוקנו לאחר שקרעתם את התחת בחדר הכושר.
  • אנשים שרוצים לרדת במשקל: כן, כן, קראתם נכון. תוסף חלבון בקר יכול להשתלב היטב בכל דיאטה להפחתת משקל. מדובר בכלי נשק עוצמתי ויעיל במיוחד במאבק בשומן מיותר בגוף. הוא ימלא אתכם לזמן רב ויעזור להילחם בתיאבון מוגבר והתקפי זלילה. במקום לנשנש חטיפים לא בריאים עם ערך תזונתי נמוך, תוכלו להתפנק בשייק חלבון בריא ומזין. הוא יחליף בצורה מושלמת ארוחה רגילה ויעזור לכם להוריד את הצריכה הקלורית היומיומית שלכם.
  • קרניבורים: חזה עוף מאודה ממש לא עושה לכם את זה ואתם לא מוכנים לוותר על סטייק מושחת? אין בעיה. תוכלו להמשיך להתענג על הטעם הנפלא שלו, רק תקפידו לא להגזים עם כמויות הכולסטרול והשומן שאתם צורכים. חשוב לא להפריז בכמויות כי כל עודף של הרכיבים התזונתיים הבעייתיים האלה יכול לגרום לצרות צרורות עם בריאותכם. בשר אדום צלוי ממש לא חייב להיות ברשימה השחורה של כל ספורטאי ומפתח גוף, אבל הבעיה שהוא מכיל ריכוז גבוה של כולסטרול ושומן רווי שצריך להיזהר איתם. אבקת חלבון בקר תאפשר לכם ליהנות מכיל היתרונות הבריאותיים והערך התזונתי הגבוה של בשר בקר בלי להציף את הגוף שלכם בשומנים וכולסטרול.

תשובות לשאלות נפוצות על אבקת חלבון בקר

סימן שאלה מגיר לבן מצויר על הקיר

האם קיימות תופעות לוואי לצריכת אבקת חלבון בקר?

במקרים מסוימים, שימוש בתוסף חלבון בקר יכול לגרום לתופעות לוואי לא רצויות. חלק מהאנשים שהשתמשו במוצרים מהסוג הזה מדווחים על תחושת נפיחות וכבדות בבטן, אבל הבעיה הזאת תקפה לכל סוג של חלבון ואינה מוגבלת לחלבון בקר בלבד. לעתים רחוקות, צריכת אבקת חלבון בקר יכולה לגרום להפרעות במערכת העיכול.

כדי להפיק את מלוא התועלת מהתוסף, חשוב להקפיד על המינון הנכון. כמויות מוגזמות וגדולות מדי עלולות לגרום להשמנה ולעלייה מהירה במשקל. עם זאת, כל עוד תקפידו למלא אחר הוראות השימוש של היצרן ולצרוך את התוסף בצורה מאוזנת ונכונה, הוא ישתלב היטב בכל תפריט תזונתי בריא בלי לגרום לבעיות מיוחדות.

איך לצרוך תוסף חלבון בקר?

אופן השימוש במוצר תלוי בצרכים ובמטרות שלכם. אם אתם רוצים להתאושש בצורה מלאה ולהבטיח שיקום אופטימלי של תאי השריר לאחר פעילות גופנית אינטנסיבית, תקחו את האבקה מייד לאחר האימון. אם אתם משתמשים בתוסף בתור תחליף בריא לארוחה רגילה, פשוט תשתו שייק חלבון מבשר בקר במקום ארוחת הבוקר או הצהריים שלכם.

המינון המומלץ יכול להשתנות בהתאם לסוג ורמת העצימות של הפעילות הגופנית שאתם עוסקים בה או המאפיינים הפיזיולוגיים שלכם, אבל מנת הגשה ממוצעת של רוב התוספים בשוק מכילה בין 20 ל-25 גרם חלבון.

במקום לשבור את הראש על שקילה ידנית של כל גרם, רוב אבקות חלבון הבקר מגיעות עם כף מדידה מיוחדת שתעזור לכם לקחת את המינון הנדרש באופן נוח ויעיל במיוחד. שווה להשקיע בשייקר מיוחד שיעזור לכם ליהנות משייק חלבון גם הרחק מהבית. כוס הערבוב הזאת תאפשר לכם להכין תוך כמה שניות שייק חלבון איכותי וטעים.

איך לבחור אבקת חלבון בקר איכותית?

אילוסטרציה של בחירה בין כמה אפשרויות

כמו עם כל תוסף תזונה אחר, לא צריך למהר עם בחירת המוצר הנכון והמתאים ביותר עבורכם. זה ממש לא משחק ילדים והדבר האחרון שאתם רוצים זה ליפול על חתול בשק שלא יספק את הסחורה. בואו נעבור על כמה שיקולים חשובים שחייבים לקחת בחשבון כשבוחרים את המוצר המושלם עבורכם. הם יעזרו לכם לקבל החלטה נבונה ומושכלת יותר ויחסכו לכם לא מעט התלבטויות, אכזבות וחרטות.

קודם כל, תצטרכו להכריע בנוגע לצורת חלבון הבקר שמכיל התוסף. שני הסוגים הנפוצים ביותר שבדרך כלל נכללים במוצרים מהסוג הזה הם פפטידים (שרשראות אמינו קצרות) של חלבון בקר וחלבון בקר שעבר הידרוליזה. מדובר בצורות מזוקקות וטהורות יותר של חלבון בקר שמתעכלות בגוף בצורה קלה ויעילה יותר מאשר חלבון בקר מרוכז.

תמיד מומלץ לבחור באבקת חלבון נטולת סוכר שמתבססת על ממתיקים מלאכותיים שמכילים אפס קלוריות כמו סוכרלוז ואספרטיים. נכון שצריכה יומיומית של ממתיקים מלאכותיים זה לא הדבר הבריא ביותר, אבל זה עדיף בהרבה על שייק חלבון מפוצץ בסוכר שימלא את הגוף שלכם בהמון קלוריות ריקות שהגוף לא יוכל לנצל לצרכיו. כשלוקחים בחשבון את מגוון היתרונות והתועלת הבריאותית של שייק חלבון איכותי, אפשר לחיות בשלום עם העובדה שהוא מכיל כמות קטנה של ממתיקים מלאכותיים שמשפרים את הטעם שלו. תאמינו לי שלעומת הנזקים הבריאותיים של הסוכר הלבן, מדובר ברע במיעוטו.

לאחר שקראתם היטב את תווית המוצר ובדקתם את המרכיבים שלו, אל תשכחו לעבור על חוות דעת וביקורות של אנשים שכבר ניסו את התוסף והתרשמו מהיכולות ומהביצועים שלו. תתרכזו בהמלצות של ספורטאים ומפתחי גוף ותיקים ומנוסים שכבר ניסו המון אבקות חלבון שונות ויודעים דבר או שניים בנוגע אליהן. תתרחקו ממוצרים שקיבלו פידבק גרוע ורכשו לעצמם מוניטין בעייתי.

בואו נסכם את המאפיינים העיקריים שצריך לחפש בתוסף איכותי:

  • ריכוז גבוה של חלבון
  • רמה נמוכה של שומן
  • השאיר המון לקוחות מרוצים ושבעי רצון שממליצים בחום על המוצר
  • תהליך ייצור ואריזת המוצר צריך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר
  • מותג מקצועי ואמין עם רקורד מוכח בתחום
  • מחיר למנת הגשה- המוצר צריך לספק תמורה טובה למחיר שלו
  • רכיבים איכותיים וטהורים

עם מה מומלץ לשלב אבקת חלבון בקר?

3 קערות זכוכית מלאות באוכל שמסודר בצורה סימטרית

כמובן שתוספי חלבון בקר מספקים תועלת בריאותית עצומה בזכות עצמם, אבל אפשר להוסיף אליהם כמה שחקני חיזוק משמעותיים שישדרגו את היעילות שלהם ויבטיחו תוצאות מקסימליות. בואו נעבור על כמה שילובים מומלצים שיעשו רק טוב לגוף שלכם:

  • חלבון בקר ותוסף קריאטין לספורטאים – מרימי משקולות, מתאמנים וכל מי שמאמץ ומפעיל את השרירים שלו על בסיס קבוע יכולים ליהנות מהשילוב המנצח בין חלבון בקר לקריאטין. המרכיב הזה נמצא באופן טבעי בבשר אדום, וחלק מאבקות חלבון הבקר מועשרות בקריאטין. אם התוסף שאתם משתמשים בו אינו מכיל קריאטין, כדאי לשקול ברצינות לצרוך אותו בנפרד. קריאטין ישדרג את הביצועים שלכם ויעזור לכם להגיע לתוצאות טובות יותר. הוא מאפשר להתאמן חזק וקשה יותר, בעוד שחלבון הבקר מונע שחיקה ועייפות של השרירים ויעזור לכם להשתקם ולהתאושש במהירות שיא לאחר כל אימון.
  • חלבון בקר, מולטיויטמינים ושמן דגים לאנשים פעילים וספורטיביים – אם אתם לא אוהבים לרבוץ על הספה כל היום ומרבים בפעילות ספורטיבית, כדאי מאוד שתשקלו לצרוך כמה תוספים מועילים ושימושיים במיוחד. קודם כל, מומלץ להשתמש במולטיויטמין איכותי שיעזור למנוע ולהשלים חוסרים תזונתיים ויספק את כל הרכיבים התזונתיים הנדרשים לתפקוד בריא ותקין. גם שמן דגים יכול להשפיע באופן חיובי על בריאותכם בכמה דרכים שונות. בין השאר, הוא יגן על המפרקים שלכם מנזקים ופגיעות ויבטיח שהם יעבדו בצורה החלקה והטובה ביותר.

כמובן שזה רק חלק קטן מהאפשרויות השונות שעומדות לרשותכם. תבדקו כמה תוספים שונים עד שתמצאו את השילוב המושלם עבורכם. אבקת חלבון בקר איכותית משתלב היטב עם תוספי תזונה אחרים, ככה שתוכלו לצרוך במקביל כמה סוגי מוצרים שונים בלי לדאוג להשלכות שליליות על בריאותכם.

אבקת חלבון בקר: סיכום ומסקנות

חבורה של חברים עם כלב יושבים בטבע על הדשא וצוחקים

בשעה טובה הגענו לשלב הסיכומים. על מדפי החנויות תמצאו מבחר ענק של תוספי חלבון בקר במגוון רחב של סוגים וצורות. חלק מהיצרנים מציעים מוצרים מתוחכמים שמועשרים בכמה מרכיבים נוספים לביצועים משופרים ויעילות מוגברת בעוד שמותגים אחרים מקפידים על הרכב בסיסי ופשוט שיעשה את העבודה. על איזה מוצר כדאי ללכת?

זה לגמרי תלוי בדפוסי השימוש ובצרכים האישיים שלכם. אם אינכם לוקחים בנפרד תוספים המכילים קריאטין, חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA) או מוצרים שעוזרים לשמור על מאזן חנקן חיובי בגוף, כדאי להשקיע טיפה מעבר בתוסף חלבון בקר משודרג שמכיל את המרכיבים החשובים האלה. במקום להתפזר על מיליון תוספים שונים, הרבה יותר נוח ומשתלם להשתמש בתוסף רב תכליתי שיועיל לתוכנית האימונים שלכם בכמה דרכים שונות. לעומת זאת, אם אתם כבר משתמשים בתוספים כאלה, תוכלו להסתפק באבקת חלבון בקר פשוטה. חבל שתבזבזו את הכסף שלכם על תוספות מיותרות שאתם לא באמת צריכים.

לא משנה באיזה תוסף תבחרו, חשוב לוודא שהוא יענה בצורה מושלמת על ההעדפות ויעדי האימון שלכם. ההיצע הרחב בשוק מבטיח שכל אחד יוכל למצוא משהו שיתאים לתקציב ולמטרות השימוש שלו. בשורה התחתונה, אם אתם רוצים להשיג גוף חטוב ושרירי באופן יעיל ומהיר, כדאי לשים לב לאבקות חלבון בקר. מדובר בתוספת מועילה ושימושית במיוחד לתפריט תזונתי של עלייה במסת שריר.

מכירים אבקות חלבון בקר איכותיות שצריכים להיות בדירוג שלנו? ספרו לנו בתגובות שמתחת לפוסט!
איתן לוי
איתן לוי

איתן לוי הוא דמות פיקטיבית של המומחה הכי גדול בעולם לאורח חיים בריא, תוספי תזונה, ויטמינים, וכל מה שקשור לגוף חזק, בריא ואנרגטי.

דברו איתנו בתגובות

השאירו תגובה

ויטה פלוס
Logo