אבקת חלבון המפ: 3 אבקות חלבון המפ מומלצות לשנת 2024

אבקת חלבון המפ מתבססת על החלבון שמופק מצמח הקנאביס: "סאטיבה" – מדובר בקרוב משפחה רחוק ולא פסיכואקטיבי של צמח הקנאביס.

זה אומר שהוא מספק מגוון יתרונות בריאותיים וסגולות רפואיות בלי לערפל ולטשטש את ההכרה ולגרום לתחושת ריחוף וניתוק האופיינית לצמח הקנאביס.

קצרים בזמן? הנה טבלה לסיכום:

Nutiva Hemp Protein הבחירה שלנו
אם אתם מקפידים על תזונה טבעית ונקייה, אין ספק שהמוצר הזה הוא הבחירה הכי טובה בשבילכם. הוא מספק את מלוא התועלת הבריאותית של חלבון המפ מובחר במחיר שפוי ושווה לכל כיס.
Manitoba Hemp Yeah התמורה הכי טובה למחיר
התוסף הזה מיוצר על ידי חברה שמתמחה בייצור מוצרי המפ, ככה שאי אפשר לפקפק באמינות ובמקצועיות שלה. הוא מכיל רכיבים טהורים ומובחרים ללא תוספים תעשייתיים וחומרים מלאכותיים שעדיף להתרחק מהם.
Sunwarrior בחירה מעולה נוספת
התוסף הזה עשוי מרכיבים אורגניים שהגידול שלהם מבוסס על שיטות ועקרונות של חקלאות בת קיימא ידידותית לסביבה.

החלבון הזה מכיל הרכב מנצח של רכיבים תזונתיים חיוניים: החל ממגוון רחב של חומצות אמינו ועד לריכוז גבוה במיוחד של סיבים. הוא מכיל כמויות קטנות מאוד של סוכר ומתאים לצמחונים וטבעונים שנמנעים מצריכת מזון מן החי.

השילוב הייחודי בין חלבון איכותי לסיבים תזונתיים הופך את החלבון הזה לפתרון מצוין עבור אנשים שרוצים לרדת במשקל ולשרוף שומנים. בנוסף לכך, חומצות האמינו שמכיל חלבון המפ יחזקו את המוח וישפרו את היכולות הקוגניטיביות שלכם.

מחפשים אבקת חלבון שתעזור לכם להיפטר מהמשקל העודף ותועיל לתפקוד המוח שלכם? אבקת חלבון המפ זה בדיוק מה שאתם צריכים. על מדפי החנויות תמצאו מגוון רחב של תוספי חלבון המפ שונים. כדי שלא תלכו לאיבוד במבחר האינסופי, החלטתי לעשות סדר בבלגן ולהמליץ לכם על המוצרים הטובים ביותר שיש: תוספי חלבון ההמפ המובחרים האלה יספקו את הסחורה בכל מצב! מעבר לסקירת אבקות חלבון ההמפ האיכותיות ביותר שאפשר למצוא בשוק, במאמר הזה תקבלו טונות של מידע מועיל ושימושי בנוגע לסוג החלבון הזה. תלמדו על התועלת הבריאותית שלו ותבינו איך לצרוך אותו באופן הנכון והיעיל ביותר.

לאחר שחיממנו מנועים, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהכיר לעומק 3 תוספי חלבון המפ מעולים שאני יכול להמליץ עליהם בעיניים עצומות.

3 אבקות חלבון המפ הכי טובות לשנת 2024

המוצר הזה מבוסס אך ורק על חלבון המפ טהור ללא תוספות שונות. הוא יכול להיות שימושי ומועיל במיוחד לאנשים שמנסים לרדת במשקל ולהיפטר משומן מיותר בזכות ריכוז גבוה של סיבים תזונתיים. הוא מכיל הרכב מאוזן של חומצות אמינו שישפרו את הביצועים של ספורטאים ומתאמנים. מדובר במענה חלבוני נוח ויעיל במיוחד שיספק את הסחורה.

מה אנחנו מקבלים?

  • 11 גרם חלבון במנת הגשה אחת
  • כל מנת הגשה מכילה 12 גרם של סיבים תזונתיים
  • מוצר טהור ופשוט שיעשה את העבודה
  • אינו מכיל תוספים מלאכותיים
  • מקור מצוין לויטמינים, מינרלים ורכיבים תזונתיים חיוניים
  • עוזר בהפחתת משקל
  • מכיל רכיבים אורגניים בלבד
  • אבקה חסרת טעם שהולכת נהדר עם כל דבר
  • אבקת חלבון ההמפ הכי טובה בשוק

מרכיבים: 11 גרם של חלבון המפ אורגני.

Nutiva היא אחת מהחברות המצליחות והמובילות בעולם תוספי התזונה. המטרה השאפתנית שהיא הציבה לעצמה הייתה לחולל מהפכה בתפריט התזונתי הממוצע באמצעות אספקה של סוגי מזון בריאים וטבעיים יותר. בין מוצרי החברה אפשר למצוא שמן קוקוס, זרעי המפ ואבקות חלבון המפ ומגוון תוספים אחרים מהאיכות הגבוהה ביותר.

במנת הגשה אחת של התוסף הזה תמצאו לא פחות מ-20 גרם חלבון איכותי. המוצר הזה מצטיין בהרכב פשוט ובסיסי במיוחד שעושה עבודה מצוינת בלי להתחכם יותר מדי. האבקה הזאת מכילה שני מרכיבים בלבד: חלבון המפ מרוכז ותמציות צמחיות טבעיות. אבל הגישה המינימליסטית הזאת לא באה על חשבון היעילות של המוצר. הוא יעזור לכם להשיג את מטרות האימון האישיות שהצבתם לעצמכם באופן המהיר והיעיל ביותר. בנוסף, הוא יספק שפע אינסופי של רכיבים חשובים ומועילים כמו חומצות שומן בריאות, נוגדי חמצון, חלבון משובח וכו’.

מה אנחנו מקבלים?

  • מנת הגשה אחת תספק לכם 20 גרם חלבון
  • ריכוז גבוה של חומצות אמינו
  • עשיר בחומצות שומן חיוניות
  • פורמולה בסיסית ופשוטה ללא תוספות מיותרות ולא נחוצות
  • פתרון נוח ונגיש במיוחד להגברת צריכת החלבון
  • האבקה חסרת טעם מובחן, מה שמקל על השילוב שלה בכל מאכל
  • מוצר איכותי המיוצר על ידי מותג מצליח עם רקורד מוכח בתחום

מרכיבים: 20 גרם של חלבון המפ מרוכז, ותמציות צמחים טבעיות.

מאחורי המוצר הזה עומדת החברה הקנדית Manitoba Harvest שמייצרת מוצרי המפ בלבד. כל שלב בתהליך הגידול, הייצור והאריזה של התוסף מתבצע ישירות על ידי החברה ועומד בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר.

אבקת חלבון צמחי (עם תוספת של חלבון המפ) של Sunwarrior

מדובר בתוסף חלבון עוצמתי ויעיל במיוחד שיתאים בצורה מושלמת לצמחונים. הוא מכיל נבחרת מובחרת של חלבון המפ, חלבון אפונה ואפילו גוג’י ברי. ההרכב המאוזן והעשיר הזה מכיל שפע חומצות אמינו חיוניות שיספקו לגופכם כמות גדולה של חומצות אמינו מסועפות שרשרת ורכיבים תזונתיים חשובים ומועילים אחרים.

המוצר הזה ידידותי לטבעונים ואינו עבר שינוי גנטי. לא תמצאו בו רכיבים בעייתיים כמו סויה, גלוטן וסוכר.

מה אנחנו מקבלים?

  • 17 גרם חלבון בכל מנת הגשה
  • שילוב מנצח של חלבון המפ וחלבון אפונה
  • הרכב מאוזן של חומצות אמינו חשובות
  • ריכוז גבוה של חומצות אמינו מסועפות שרשרת
  • חלבון ממקור צמחי
  • עשוי מרכיבים טבעיים
  • התוסף מגיע בחמישה טעמים שונים

מרכיבים: 18 גרם חלבון אורגני שמגיע מכמה מקורות בריאים ואיכותיים במיוחד – המפ, אפונה ופירות גוג’י.

חברת Sunwarrior מתמקדת בייצור תוספי חלבון איכותיים ממקור צמחי ומזונות על שידועים ביתרונות הבריאותיים והתזונתיים שלהם. לאורך שנות פעילותה הרבות בתעשיית תוספי התזונה, חברת Sunwarrior רכשה לעצמה ניסיון רב וידע מקצועי עשיר שמאפשר לה להציע את המוצרים היעילים והטובים ביותר ללקוחות שלה.

בסך הכל, מדובר במענה החלבוני הטוב והיעיל ביותר לצמחונים וטבעונים. הוא משלב בין שני סוגי החלבון הצמחי המשובחים והמובחרים ביותר שיש- המפ ואפונה. נכון שתג המחיר שלו טיפה גבוה,אבל על איכות צריך לשלם.

מה זאת בכלל אבקת חלבון המפ?

עובדת צעירה מגדלת צמחי קנאביס עם ריכוז גבוה של חלבון קנאביס

מדובר בתוסף תזונה שמתבסס על חלבון שמופק ומבודד באופן טבעי מצמח המפ. הוא מצטיין בערך תזונתי עשיר במיוחד שיספק לגוף שלכם מנה מכובדת של חלבון בריא ומובחר, ויעזור לכם להיפטר במהירות מקילוגרמים מיותרים שמכבידים עליכם ואפילו לבנות מסת שריר.

האבקה מיוצרת מזרעי צמח ההמפ שמשתייך למשפחת זני הקנאביס סטיבה, שכוללת גם את המריחואנה הידועה. אבל חשוב לא להתבלבל: צמח ההמפ אינו סם שאפשר להתמסטל איתו. בניגוד לבן הדוד המפורסם שלו, ההמפ לא גורם לתחושת "היי" ואינו משנה את התודעה שלכם, ככה שתוכלו לצרוך אבקת חלבון המפ בראש שקט וללא דאגות.

צמח ההמפ מכיל כמויות מזעריות של THC (החומר הפעיל במריחואנה שידוע בהשפעה הפסיכואקטיבית שלו). במשך אלפי שנים, הוא שימש למגוון רחב של צרכים תעשייתיים שונים בכל רחבי העולם. האנשות למדה לייצר מצמח ההמפ מגוון אינסופי של מוצרים שונים: נייר, בדים, בגדים, דלק, וחומרי בנייה זה רק חלק קטן מהתוצרים של ההמפ. תהליך הגידול והעיבוד הפשוט והחסכוני שלו הפכו אותו לחומר גלם נפוץ ופופולרי בענפי תעשייה שונים. הערך התזונתי הרב והיתרונות הבריאותיים שלו הפכו אותו למרכיב מבוקש בתוספי תזונה כמו אבקות חלבון המפ. הצמח הזה חוקי במדינות רבות (כולל ארצות הברית), אבל בגלל קרבתו למריחואנה הידועה לשמצה, יש מקומות רבים בעולם שמגבילים ואוסרים את הגידול שלו.

המעמד החוקי המעורפל והמורכב של צמח ההמפ מקשה ליהנות מהפוטנציאל הבריאותי והכלכלי העצום שלו וזה חבל.

התועלת הבריאותית ותופעות הלוואי של אבקת חלבון המפ

יש כמה סיבות טובות לצרוך תוסף חלבון המפ: הודות לריכוז הגבוה של סיבים תזונתיים וחומצות אמינו חיוניות, הוא יעזור לכם לרזות ויועיל לתפקוד המוח. בנוסף, הוא עוזר לשמור על רמות תקינות של סוכר בדם.

המוצר הרב תכליתי הזה יועיל לבריאותכם בכמה דרכים שונות. מעבר לאספקה שוטפת של חלבון איכותי שיעזור לכם להפיק את המקסימום מהאימונים שלכם וידאג לבנייה של מסת שריר בריאה, מדובר במקור מצוין לסיבים תזונתיים שידועים בחשיבות הרבה שלהם לתפקוד תקין ומאוזן של הגוף. זה אומר שלא תצטרכו לבזבז את הכסף על עוד תוסף תזונה שמכיל סיבים תזונתיים, ותוכלו להרוג שתי ציפורים במכה אחת: להזין את הגוף שלכם בחלבון מובחר הנדרש לפיתוח וחיזוק השרירים ובמקביל לצרוך כמות מכובדת של סיבים תזונתיים שיעזרו לירידה במשקל.

אבקת חלבון המפ טיפה שונה מאבקת חלבון צמחי סטנדרטית שתמצאו בשוק. לא מדובר במוצר הנקי והטהור ביותר מבחינת ריכוז החלבון. אבקת חלבון המפ ממוצעת מכילה 50% חלבון מהמשקל הכולל של התוסף, אחוז נמוך יחסית בהשוואה לעומת אבקת חלבון מי גבינה שמכילה 80% חלבון.

אבל, ההרכב התזונתי הייחודי והיוצא דופן של חלבון ההמפ מפצה בגדול על הפגם הזה. הוא מכיל כמויות גדולות של חומצות שומן מסוג אומגה 3 וסיבים תזונתיים שיעשו רק טוב לבריאותכם. התכולה המדויקת של הסיבים התזונתיים יכולה להשתנות ממוצר למוצר והיא תלויה בשיטת העיבוד והמיצוי של החלבון, אבל בחלק מהמוצרים תמצאו כמויות שוות של חלבון וסיבים.

מדובר ביתרון מכריע שלא תמצאו בחלבון מסוגים וממקורות אחרים. אבקת חלבון המפ תחזק את הבריאות הגופנית והנפשית שלכם ותשדרג את איכות החיים שלכם.

יתרונות בריאותיים

הריכוז הגבוה של סיבים תזונתיים בחלבון המפ יכולים לעזור לכם לרדת במשקל בצורה מהירה ויעילה יותר. חלבון וסיבים הם כלי הנשק העוצמתיים והיעילים ביותר במאבק בקילוגרמים המיותרים, ובצמח ההמפ הם מאחדים כוחות ומשלבים פעולה כדי לעזור לכם להשיג גוף חטוב יותר (1).

שורה ארוכה של מחקרים מדעיים מקיפים בקנה מידה גדול הראו שצריכה מוגברת של חלבון מסייעת בהפחתת ושמירת משקל.

מאמר שהתפרסם בכתב העת Nutrition Reviews סקר את הממצאים של ניסוי מדעי שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת טאפט ובחן את היעילות של צריכת מינונים שונים של סיבים תזונתיים במניעת השמנה ועלייה חדה במשקל.

החוקרים הסיקו שצריכה יומיומית של לפחות 14 גרם סיבים תזונתיים מפחיתה בצורה משמעותית את הסיכון להשמנת יתר ועודף משקל. מדובר באחת מהסכנות הבריאותיות החמורות ביותר בעולם המערבי.

המדענים שעומדים מאחורי המחקר טוענים שסיבים תזונתיים מעניקים תחושת שובע ממושכת, מה שמסייע להפחית את הצריכה הקלורית ולמנוע התקפי זלילה ואכילה מוגזמת.

ריכוז החלבון הגבוה ורמות הסוכר הנמוכות באבקת חלבון המפ מגבירות את קצב הירידה במשקל. תזונה עשירה בחלבון יכולה להיות בעלת חשיבות מכרעת בהצלחת הדיאטה שלכם. סקירה מקיפה של הספרות המדעית בנושא שהתפרסמה בשנת 2016 הראתה שמבוגרים שלפחות רבע מהצריכה הקלורית היומית שלהם מגיעה מחלבון מצליחים לשרוף יותר שומן ולשמור על מסת גוף רזה בהשוואה לאנשים שצורכים כמויות נמוכות יותר של חלבון (2).

בדומה לסיבים תזונתיים, גם חלבון יעזור לכם להרגיש שבעים ומלאים יותר, מה שאומר שלא תהיו רעבים כל הזמן ותאכלו פחות. מעבר לתפקיד המפתח שלו בבניית תאי השריר, החלבון מספק יתרון חשוב נוסף: הוא מגביר את תהליך התרמוגנסיס (שריפת הקלוריות בגוף), מה שאומר שתוכלו להיפטר במהירות ובקלות מקלוריות עודפות ומיותרות גם במצב מנוחה. התוצאה היא חילוף חומרים מהיר שיעזור לכם להיפטר משומן מיותר בקצב שיא.

כשלוקחים בחשבון את העובדה שחלבון המפ מכיל שני רכיבים יעילים במיוחד להפחתת משקל כמו חלבון בריא וסיבים תזונתיים, קל מאוד להבין מדוע תוסף חלבון המפ הפך לתוספת מומלצת במיוחד לכל תוכנית לירידה במשקל. אם הדיאטה שלכם תקועה ומחוגי המשקל מסרבים לרדת, יש סיכוי גבוה שתוסף חלבון המפ יעזור לכם להתקדם בכיוון הנכון ולהתחיל להשיל קילוגרמים עודפים.

צריכת חלבון המפ כל בוקר משפרת את התפקוד הקוגניטיבי. מעבר לירידה במשקל ולבניית מסת שריר בריאה ורזה, תוסף חלבון המפ מועיל גם לבריאות המנטלית ומחזק את יכולות הקשב, הריכוז והזיכרון. מדובר בדרך המושלמת להתחיל את הבוקר שלכם.

חלבון המפ מכיל ריכוז גבוה של חומצת אמינו בשם טירוזין. נמצאו ראיות מדעיות רבות להשפעה החיובית שלה על היכולות הקוגניטיביות במצבי לחץ, מתח וחרדה. היא מסייעת להתמודד עם מצוקה נפשית.

מחקר מדעי שנערך על טירונים בצבא ההולנדי גילה ששימוש בתוספי תזונה המכילים רמות גבוהות של טירוזין עזר לשפר את הזיכרון של הנערים בעת השבוע הראשון לטירונות שלהם שידוע כתקופה מלחיצה ורגישה במיוחד (3).

נמצא קשר בין שילוב של חלבון בארוחת הבוקר לבין שיפור היכולות הקוגניטיביות של סטודנטים. מחקר שהתבצע על ידי המכון הטכנולוגי של ציריך הממוקם בשוויץ גילה שסטודנטים שצורכים כמות גדולה של חלבון לארוחת הבוקר נהנים מתפקוד קוגניטיבי טוב יותר לעומת סטודנטים שצרכו פחמימות (4).

הממצאים האלה מדברים בעד עצמם: צריכת אבקת חלבון המפ כל בוקר תעזור לכם לחשוב בצורה מהירה, בהירה וצלולה יותר לאורך היום.

תופעות לוואי

לאחר שהתרשמנו מהתועלת הבריאותית של אבקת חלבון המפ, הגיע הזמן להכיר את הצד השני של המטבע ולהבין האם הוא יכול לסכן את בריאותכם. החדשות הטובות הן שבדומה לכל אבקת חלבון אחרת, חלבון המפ בטוח מאוד לשימוש. מחקרים שעקבו אחר ספורטאי עילית שמקפידים לצרוך כמויות עצומות של חלבון (כמעט שלושה גרם חלבון ביום לכל קילוגרם משקל גוף) לא מצאו השפעות שליליות על תפקוד הגוף כתוצאה מצריכת תוספי חלבון (5).

הדאגה הגדולה ביותר שמטרידה אנשים רבים ששוקלים להשתמש במוצרי המפ זאת ההשפעה הפסיכואקטיבית שלו. אם עדיין לא נפל לכם האסימון, הגיע הזמן שתפנימו פעם אחת ולתמיד שצמח ההמפ אינו גורם לתחושת אופוריה. בניגוד למריחואנה (שמופקת מסוגים אחרים של צמח הקנאביס סטיבה), זרעי המפ מכילים כמויות זניחות של המרכיב הפסיכואקטיבי THC.

מחקר מדעי שבדק את תכולת המרכיב הבעייתי הזה בזרעי ההמפ (עוד לפני שהם עברו עיבוד) גילה שהם מכילים פחות מ-12 מיקרוגרם של THC בכל גרם של זרעים גולמיים. מדובר בערך ב-0.001% מהמשקל הכולל של זרעי ההמפ (6).

המינון המזערי הזה בכלל לא ישפיע עליכם. חד וחלק. ככה שאם אתם אוכלים סרטים שצמח ההמפ ימסטל אתכם, פשוט תוציאו את השטויות האלה מהראש.

תכולת ה- THC בצמח הזה כה קטנה, שאפילו צריכה יומיומית של כמויות גדולות של מוצרי המפ שונים לא יגרמו לכם להיכשל בבדיקת סמים. הטענה הזאת הוכחה באופן חד משמעי במסגרת מחקר מדעי שהתפרסם בכתב העת לרעילות אנליטית (7).

המינון המומלץ

אם המטרה שלכם היא לרדת במשקל, המחקר המדעי גילה שתצטרכו להגדיל את כמות הסיבים התזונתיים שאתם צורכים בלפחות 14 גרם ביום- זה אומר שכמות של 20 או 30 גרם תעשה את העבודה ותספק תועלת מקסימלית. אם אתם רוצים לרזות ולהיפטר משומן מיותר, זאת בדיוק כמות החלבון המומלצת שתצטרכו לצרוך.

אז בוא נעשה את החישוב הפשוט. אם תוספי חלבון ההמפ האיכותיים ביותר מציעים יחס של 1:1 או 2:1 בין כמויות החלבון והסיבים שנמצאים בהם, זה אומר שתצטרכו לצרוך בסביבות 40-60 גרם של אבקת חלבון המפ ביום כדי להבטיח השפעה אופטימלית.

בגלל שגם החלבון וגם הסיבים התזונתיים ימלאו וישביעו אתכם לזמן רב, מומלץ לצרוך את האבקה בבוקר. תוכלו להשתמש באבקה פעם נוספת בערך 15-20 דקות לפני ארוחת הצהריים או הערב שלכם.

אחרי שהבנתם את התזמון המושלם לצריכת אבקת החלבון, הגיע הזמן לעשות סדר בנוגע למינון הנדרש.

עבור ספורטאי סיבולת, ההמלצה העדכנית עומדת על 1.2 עד 1.4 גרם חלבון לכל ק"ג בגוף למנה יומית. לעומת זאת, אנשים העוסקים בענפי הכוח (הרמת משקולות ופיתוח גוף) צריכים לקבל באופן יומיומי בין 1.4 ל-1.8 גרם של חלבון לכל ק"ג גוף (8).

ספורטאים גדולי גוף וכבדי משקל עם יעדי חלבון גבוהים במיוחד יתקשו לקבל את הכמות הנדרשת מאבקת חלבון המפ בלבד. במקרים כאלה, יהיה הרבה יותר חכם ונכון להשתמש בסוג אחר של אבקת חלבון ממקור צמחי. הריכוז הגבוה של הסיבים התזונתיים שמכיל חלבון המפ יכול לדכא את התיאבון ולמנוע את צריכת כמות הקלוריות הנדרשת. זאת בשורה מצוינת למי שרוצה לרדת במהירות במשקל, אבל לא ממש מתאים למפתח גוף שחייב להעמיס כמויות עצומות של מזון.

איך לצרוך חלבון המפ?

ניתן להשתמש בתוסף בכל שעות היום. הוא יכול להיות תחליף לארוחה רגילה, חטיף בריא לנשנוש בין הארוחות, או זריקת מרץ שתאפשר לכם להתאושש במהירות מאימון אינטנסיבי. הוא ישתלב נהדר במגוון מתכונים ומאכלים, ותוכלו אפילו להוסיף אותו למאפים ועוגיות שאתם מכינים לעצמכם. תוכלו לשלב אותו במיץ טבעי שיתדלק את הגוף שלכם בהמון כוח ואנרגיה.

רוב אבקות חלבון ההמפ מכילות 15-20 גרם חלבון בכל מנת הגשה. תוכלו להקפיד בקלות על המינון הזה באמצעות כף מדידה מיוחדת שתבטיח שאתם מקבלים את כמות החלבון הנדרשת בצורה מהירה ופשוטה במיוחד.

האם אפשר לשלב חלבון המפ עם תוספי תזונה אחרים?

אבקת חלבון המפ בשילוב עם תוספי תזונה ומזונות אחרים

כדאי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, רוב האנשים נוהגים לשלב בין היתרונות של כמה תוספים שונים. לפניכם כמה שילובים מומלצים במיוחד שיבטיחו ביצועים משופרים ויעילות מירבית:

  • חלבון המפ ותוסף קריאטין לספורטאים: יש סיבה מצוינת לכך שקריאטין הפך לתוסף הפופולרי והמבוקש ביותר בקרב ספורטאים. הוא מגביר את הכוח והסיבולת של השרירים ומגדיל את המסה שלהם. זה אומר שתוכלו להשיג את המקסימום מהאימונים שלכם ולהיות בשיא הכושר שלכם. שילוב של קריאטין עם חלבון המפ ישפר את הביצועים שלכם בחדר הכושר ויעזור לכם להתאושש ולהשתקם בצורה אופטימלית לאחר אימון גופני מאומץ ומפרך. בדיוק כמו חלבון המפ, גם קריאטין מתאים לצמחונים וטבעונים.
  • חלבון המפ ומשפחת ויטמיני B לטבעונים: חלבון המפ מתאים במיוחד לצמחונים וטבעונים. מדובר בחלבון ממקור צמחי שמצטיין בנגישות ופשטות שימוש. בנוסף לכך, אוכלוסיית הטבעונים סובלת מסיכון מוגבר למחסור בויטמינים מקבוצת B שנמצאים בעיקר במזונות מן החי. הויטמינים האלה (במיוחד הויטמין B12) חיוניים לתפקוד תקין של הגוף וקשה לצרוך כמויות מספיקות שלהן מתזונה צמחונית. לכן, אנשים שנמנעים מצריכת מזון מהחי צריכים להיעזר בתוסף שימנע חוסרים בקומפלקס הויטמינים מקבוצת B.

חלבון המפ: סיכום ומסקנות

זוג צעיר יושב ברכבת ונראה מאושר

המאפיין הייחודי של חלבון המפ שמבדיל אותו מכל שאר סוגי החלבון זאת היכולת לספק לגוף כמויות גדולות של חלבון איכותי וסיבים תזונתיים ללא ריכוז גבוה של סוכר או פחמימות מזוקקות שידועים בהשפעה השלילית שלהם על בריאותכם. האיכויות האלה הופכות את התוסף הזה לפתרון מושלם להורדת משקל. השילוב בין חלבון לסיבים תזונתיים ישפר את קצב שריפת הקלוריות והשומנים וישאיר אתכם שבעים לזמן רב. זה אומר שתפסיקו להסתער על המקרר ולחסל את כל מה שיש בו.

בנוסף לכך, חומצות האמינו שכולל חלבון ההמפ ישפרו את התפקוד הקוגניטיבי שלכם, במיוחד כשצורכים את האבקה בבוקר. כדי להפיק את המירב מהיתרונות של חלבון המפ, מומלץ לצרוך אותו בתחילת היום. שייק חלבון בריא ומזין זאת הדרך המושלמת לפתוח את היום. הוא ישאיר אתכם ערניים, ממוקדים וחדים לאורך כל שעות היום ויעזור לכם להתמודד בצורה יעילה וטובה יותר עם המטלות והמשימות שמחכות לכם בלימודים או בעבודה.

חושבים להשתמש בחלבון המפ? משתמשים באבקת חלבון המפ שלא הזכרנו בדירוג? ספרו לנו בתגובות שלמטה!
איתן לוי
איתן לוי

איתן לוי הוא דמות פיקטיבית של המומחה הכי גדול בעולם לאורח חיים בריא, תוספי תזונה, ויטמינים, וכל מה שקשור לגוף חזק, בריא ואנרגטי.

דברו איתנו בתגובות

השאירו תגובה

ויטה פלוס
Logo